Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان ثابت کرد؛ سبایوس، بیل و خامس به درد زیدان نمی‌خورند

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از گذشته چندین هفته از بازی‌های فصل جدید لیگ برتر زمان ثابت کرد که زیدان حق دارد تا از سبایوس، بیل و خامس دست بکشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ هیچ کس نمی‌تواند بگوید زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید تصمیمی نمی‌گیرد و این بازیکن فرانسوی مجبور شد در تابستان امسال سه بازیکن بزرگ را با توجه به ترکیب تیم‌اش بیرون کند.

سه بازیکن، شاید به طور شگفت انگیزی با توجه به کیفیتشان در تابستان کنار گذاشته شدند، اما زمان نشان داد که زیدان تماس صحیحی را برای تصمیم گیری در مورد ادامه بازی بدون دنی سبایوس، خامس رودریگز یا گرت بیل برقرار کرده است.

سبایوس: نیمکت نشین در آرسنال

هافبک جوان از نظر فنی تکنیکی عالی است و میکل آرتتا می‌خواست که سرعت تیم آرسنال خود را تعیین کند، با این حال توپچی‌ها شروع سخت این فصل را تحمل می‌کنند و ستاره 24 ساله اسپانیایی نتوانسته آنها را به خوبی همراهی کند. عجیب‌تر این‌که در بازی  روز شنبه آرسنال و در جریان پیروزی 3-1 مقابل چلسی سبایوس یک بازیکن تعویضی بدون استفاده بود.

اگر آرتتا به فرمول جدید خود برای پیروزی پایبند باشد، سبایوس می‌تواند کار خود را قطع کند تا به برنامه‌های‌اش برگردد که به او کمک نمی‌کند تا برای فصل آینده نیز به فکر زیدان باشد. لوس بلانکوس چشم به پیشرفت سبایوس دارد زیرا او در تابستان از قرارداد قرضی خود بر می‌گردد اما با تمدید لوکا مودریچ و احتمال خرید سایر موارد اوضاع برای مرد سابق رئال بتیس خوب نیست.

خامس: از بهشت ​​به جهنم

خامس رودریگز به شکلی تماشایی خود را به لیگ برتر معرفی کرد. او می‌توانست آرزو کند که چهره‌ای بهتر از کارلو آنچلوتی او را زیر بال خود بگیرد و اعتماد به نفسش را به او بازگرداند و ستاره کلمبیایی با گلها و پاس گل‌هایی که اورتون در اوایل کار لیگ می‌کرد، پاسخ داد. با این حال در هفته‌های اخیر خامس شاهد افت زیادی در فُرم خود بود،  همزمان با نتایج ضعیف با تیم ملی‌اش و با مصدومیت‌هایی روبرو شده که نمی‌تواند کاملا از پس آنها برآید. انتقادهایی که اکنون در انگلستان به او وارد شده و علامت‌های سوال از قوام او نشان می‌دهد که چرا زیدان تصمیم گرفت درب خروج را به ستاره کلمبیایی  باز کند.

بیل: هنوز مستعد آسیب است

مرد ولزی مصدوم وارد اسپرز شد و این باعث ایجاد تردیدهایی گردید، نگرانی‌هایی که کاملاً ثابت شد زیرا بیل نتوانسته خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در کنار ژوزه مورینیو قرار دهد که باعث ناامیدی هر دو خواهد شد.

بیل در لیگ برتر، جام کارابائو و لیگ اروپا گلزنی کرده اما فقط یک بار در هر مسابقه و عملکرد او کمتر از سطح انتظار وی هنگام ورود بوده است.

این بازیکن 31 ساله در لیگ اروپا مصدومیت دیگری پیدا کرد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی بر می‌گردد. عدم اطمینان بیشتر در آینده او در رئال مادرید نهفته است، در حالی‌که ارزش او در دوره قرضی در شمال لندن حتی کمتر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала