Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به اول فصل برگردم باز هم درخواست جدایی از بارسلونا را می‌دهم

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا مصاحبه‌ای با «جوردی ایووله» داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در مورد این مصاحبه تبلیغات زیادی صورت گرفته بود. مصاحبه قرار بود که هفته گذشته برگزار شود اما لئو درخواست داده بود که مصاحبه با یک هفته تاخیر پخش شود تا خللی در برنامه های خیریه شبکه TV3 برای جمع آوری پول در آن روز ایجاد نشود.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ مسی در حال درمان

فوق ستاره کاتالانی‌ها در این مصاحبه در موارد حساس و مختلفی صحبت کرده است. ما در این‌جا در مورد شرایط حضور او در بارسلونا پرداخته‌ایم.

از مسی در مورد اینکه آیا او دوباره از طریق فکس پیام ارسال خواهد کرد، گفت:«اگر دوباره به گذشته برگردم فکس می‌فرستم چون درخواست رسمی است. من در طول 6 ماه به رئیس باشگاه گفتم، می‌خواهم بروم و از او خواستم به من کمک کند. او همیشه پاسخ منفی داد، بنابراین ارسال فکس روشی بود که به صورت جدی خواسته‌ام را مطرح کنم تا باشگاه متوجه درخواستم شود».
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در ادامه اظهار داشت:«قدردان همه چیز هستم. باشگاه و شهرم را دوست دارم. احساس می‌کنم با تمام وجود برای باشگاه کار کرده‌ام و شایسته تمام عناوینی که کسب کرده‌ام، هستم. سپس زمانی رسید که شرایط سخت شد، نیاز به یک تغییر داشتم. باید از این شرایط خارج می‌شدم».
مسی در پایان صحبت‌هایش همچنان گفت:«می‌دانستم که امسال می‌تواند سال انتقال باشد. همیشه می‌خواستم برای کسب عناوین بیشتر تلاش کنم، برای فتح دوباره لیگ قهرمانان و لالیگا. احساس کردم که اکنون زمان تغییر است. می‌خواستم بروم و این کار را به خوبی انجام بدهم اما رئیس باشگاه نمی‌خواست و شروع به سانسور برخی مسائل کرد تا باعث شود که من آدم بد ماجرا باشم اما من آرام هستم».
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا ۴ روز دیگر بازیکن آزاد می شود و می تواند با هر تیمی مذاکره کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала