Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از عشق به بارسلونا تا تحسین «کریستیانو رونالدو» وعلاقه به ادامه زندگی در امریکا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در مصاحبه با شبکه «لاسستا» در مورد بسیاری از ابهامات پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تا 4 روز دیگر بازیکن آزاد می شود و می تواند با هر تیمی مذاکره کند. او که با یکی از شبکه های تلویزیونی حرف می زد یک بار دیگر تاکید کرد که عاشق بارسلونا است.

بخشی از صحبت‌های مسی را در زیر بخوانید:

*بارسلونا زندگی من است، من عاشق بارسلونا هستم.

*در هر رشته ورزشکار خاصی را تحسین می کنم، کریستیانو در فوتبال، لبرون در بسکتبال، نادال در تنیس.

*بارسلونا دچار مشکلات اقتصادی شدیدی است.

*من شکست را دوست ندارم و درصورت شکست کارهایی انجام می دهم که بعدا از انجام آنها پشیمان می شوم.

*برای من برنده شدن مهم تر از بهترین بودن است.

*واقعیت این است که امروز حال من خوب است  درست است که من در تمام تابستان شرایط بدی داشتم و دلیلش هم چگونگی پایان فصل و سپس آنچه در تابستان اتفاق افتاد بود. مسائلی مانند بوروفکس و همه اینها، اما امروز احساس خوبی دارم و می خواهم برای همه جام های پیش رو مبارزه کنم. می دانم که باشگاه دوران سختی را پشت سر می گذارد و همه مسائلی که بارسلونا را احاطه کرده اند دشوار است، اما من مشتاقانه منتظر ادامه مسیر هستم.

*بدیهی است که ما از آنچه اتفاق می افتد آگاه هستیم، مردم فکر می کنند که ما در یک حباب هستیم و به هیچ چیز اهمیتی نمی دهیم و فقط درآمد پول زیادی بدست می آوریم. این درست است، اما اینکه به هیچ چیز اهمیت نمی دهیم یک دروغ است. ما نیز در واقعیت زندگی می کنیم.

*زندگی ما نیز خیلی عادی و بعضی اوقات خسته کننده است. من می توانم شرایط را برای شما توضیح بدهم. ما صبح بیدار می شویم، صبحانه می خوریم، به مدرسه می رویم، من راهی تمرین می شوم و به برنامه های هفتگی میپردازیم. به عنوان مثال تیاگو و ماتئو در هفته دو بار فوتبال بازی می کنند. در نهایت تلویزیون تماشا می کنیم و موارد دیگر.

پیراهن بارسا برایت چه حسی دارد؟:«همه چیز. بارسلونا زندگی من است. از 13 سالگی در آن جا هستم. در این باشگاه و این شهر بزرگ شدم. بیشتر از آن که در کشورم بازی کنم در بارسلونا بازی کردم. در این باشگاه به عنوان بازیکن و انسان شکل گرفتم. همیشه با تمام وجود در خدمت بارسلونا بوده ام و از وقتی یادم می آید در این جا بوده ام».

نمی خواهی از بارسا بروی؟«می دانم که خیلی ها شامل هواداران من را دوست دارند. سعی می کنم که بهترین تصمیم را برای خودم و باشگاه بگیرم. همه چیز را با ذهن و مغزم در نظر میگیرم. سعی می کنم که در حال حاضر به باشگاه کمک کنم و به چیزی فکر نمی کنم».

آمریکا:«قطعا یکی از علاقه هایم این است که روزی بتوانم در آمریکا زندگی کنم. بازی در این لیگ را هم دوست دارم. نمی دانم در آینده چه می شود. به همین خاطر فعلا می گویم که دوست دارم در بارسلونا زندگی کنم».

لیگ انگلیس، فرانسه و ... " نمی دانم که چه اتفاقی رخ  خواهد داد. روی کار خودم تمرکز می کنم و به پایان سال فکر نمی کنم چرا که در حال حاضر خوب نیست که در  مورد  این مسائل صحبت کنم چون چیزی نمی دانم».

در حال حاضر خوشحال هستی؟«بله، در تابستان شرایط مشکلی بود چون در جایی نبودم که می خواستم باشم و هماهنگی با رختکن برایم مشکل بود چرا که چهره های جدید در آن جا بودند. اطرافیانم از تیم رفته بودند. افرادی را می دیدم که فرهنگ متفاوتی داشتیم و این باعث می شد که شرایط برایم مشکل بود».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала