Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال بازیکن خود را به یوونتوس پیشنهاد داد؛ اوزیل و رونالدو بار دیگر کنار هم

© AFP 2023 / BEN STANSALLMesut Özil
Mesut Özil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آرسنال، مسوت اوزیل را به باشگاه یوونتوس پیشنهاد داد و در صورتی که بیانکونری‌ها پیشنهاد توپچی‌ها را بپذیرند، این ستاره آلمانی بار دیگر هم‌تیمی رونالدو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مسوت اوزیل تا پایان فصل با باشگاه آرسنال قرارداد دارد و می‌خواهد پس ختم قراردادش با توپچی‌ها، راهی باشگاه دیگری شود.

Mesut Özil  - اسپوتنیک افغانستان
رضایت اوزیل با کاهش دستمزد برای پیوستن به باشگاه ترکیه‌ای

با این حال باشگاه آرسنال قصد دارد این بازیکن را در جنوری به فروش برساند تا از شر دستمزد هنگفت این ستاره آلمانی رهایی یابد.

براساس گزارش توتواسپورت، باشگاه آرسنال تصمیم دارد این بازیکن را به باشگاه دیگری قرض دهد و آماده شده نیمی از دستمزد او را پرداخت کند.

سران توپچی‌ها پس از گفت‌وگو با اوزیل، این بازیکن را به باشگاه یوونتوس پیشنهاد داده اند و در صورتی که بیانکونری‌ها پیشنهاد توپچی‌ها را بپذیرند، این ستاره آلمانی بار دیگر هم‌تیمی رونالدو خواهد شد.

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس در صورت کاهش دستمزد این بازیکن، آماده است او را برای نیم فصل قرض بگیرد و به این موضوع رضایت نشان داده است.

این در حالی‌ست که در ترکیه خبرها حاکی از توافق اوزیل با باشگاه فنرباغچه است و این باشگاه ترکیه‌ای از جذب این بازیکن به صورت آزاد مطمئن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала