Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی یا رونالدو؛ کدام یک از اینستاگرام پول بیشتری بدست می آورد؟

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو ستاره نام‌دار فوتبال جهان هر دو با درآمد بالایی که دارند از ثروتمندترین افراد در کره زمین محسوب می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق ستاره فوتبال جهان هر دو به عنوان بهترین بازیکنان عصر حاضر درآمد بسیار بالا و سرشاری دارند به طوری که از ثروتمند ترین افراد کره‌ی زمین به حساب می‌آیند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
محبوب‌ترین بازیکنان در اینستاگرام؛ رونالدو با 236میلیون دنبال‌کنننده در صدر + عکس

یکی از این راه‌ها برای درآمد زایی این ستارگان، نرم‌افزار اینستاگرام است، چرا که آن‌ها در این شبکه اجتماعی، دنبال کننده یا به اصطلاح فالوور های زیادی دارند و تبلیغاتی که آن‌ها برای برند ها انجام می‌دهند، بسیار دیده شده و برای مخاطبان اعتماد سازی می‌شود.

در این میان اما، کدام بازیکن درآمد بیشتری از اینستاگرام دارد؟

رونالدو در حال حاضر، فردی است که بیشترین دنبال کننده را بین تمام افراد حاضر در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام دارد. درآمد سالانه‌ی کریستیانو رونالدو از اینستاگرام چیزی حدود 44 میلیون دالر است، اما لیونل مسی سالانه چیزی حدود 35 میلیون دالر از این شبکه‌ی اجتماعی درآمد دارد، بنابراین کریستیانو رونالدو، پولِ بیشتری از نرم افزار اینستاگرام و راه تبلیغات در می‌آورد.

رونالدو و مسی با توجه به اینکه چهره‌های محبوبی هستند، برای برند ها و کمپانی‌های مختلف تبلیغات انجام می‌دهند و از این راه درآمد قابل توجهی دارند. رونالدو در حال حاضر، فردی است که بیشترین دنبال کننده را بین تمام افراد حاضر در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала