Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو به دنبال جذب کاپیتان راموس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تاتنهام قصد دارد شاگرد سابق خود از رئال مادرید را به تیم لندنی اضافه کند.

به گزارش اسپوتنیک، استاندارد ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در حال بررسی شرایط جذب سرخیو راموس کاپیتان 34 ساله تیم فوتبال رئال مادرید است.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
راموس برای ماندن 4 روز زمان دارد

آقای خاصدر فصل نقل و انتقالات پیش رو به دنبال جذب یک مدافع برای تقویت خط دفاعی خود است و از اشکرینیار، مدافع تیم فوتبال اینتر نیز به عنوان گزینه دیگر تیم فوتبال تاتنهام نام برده می‌شود.  این خبر در حالی منتشر شده که معامله دو باشگاه در مورد گرت بیل مطابق انتظارات پیش نرفته و با توجه به وضعیت کنونی بیل، رئال امیدی به دائمی شدن قرارداد او ندارد.

به جز راموس، میلان اشکرینیار دیگر گزینه مورینیو برای تقویت خط دفاعی اسپرز است. در حال حاضر آینده سرخیو راموس در رئال روی هواست و مشخص نیست بالاخره باشگاه با شرایط او کنار می اید یا خیر. راموس قرارداد دو ساله می خواهد و به نظر می رسد فلورنتینو پرز رئیس رئال که با راموس رابطه بسیار خوبی دارد، باید با درخواست او موافقت کند.

کاپیتان رئال روز گذشته و پس از سه روز تعطیلات کریسمس در زادگاهش سویا وارد فرودگاه باراخاس مادرید شد جایی که خبرنگار دپورتس کواترو انتظارش را می کشید. راموس پس از اصرارهای خبرنگار و سوالات متعدد در مورد آینده اش تنها به گفتن "ببیینم چه می‌شود"اکتفا کرد و حاضر نشد شفاف سازی کند."

قرارداد راموس با رئال در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و شرایط کنونی، راموس را در آستانه پایان دوره 15 ساله حضور در مادرید قرار داده است. شاگردان مورینیو تا به اینجای فصل با 26 امتیاز از 15 بازی در رتبه هفتم جدول لیگ جزیره قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала