Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال به دنبال جذب ستاره جوان بارسا در زمستان

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توپچی‌ها تصمیم دارند در نقل‌وانتقالات زمستانی، ریکی پویگ ستاره جوان بارسلونا که در برنامه‌های کومان جایی ندارد را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، ریکی پویگ یکی از آینده‌دارترین بازیکنان بارسلونا است که تنها 21 سال سن دارد و به تازگی به تیم اصلی راه پیدا کرده اما جایی در برنامه های رونالد کومان در فصل جدید نداشته و از شرایط خودش ناراضی است.

مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاکید بارسا بر حفظ پدیده آینده دار

رفتار رونالد کومان با این بازیکن بسیار روشن بوده و از درخشش و استعداد ریکی آگاه است اما می‌گوید که این بازیکن جوان به کسب تجربه بیشتر نیاز دارد اما در بارسا با توجه به ترافیک خط هافبک انجام بازی‌های منظم برای بازیکن تقریبا غیر ممکن است.

بارسا می‌خواهد پویگ را به یکی از باشگاه‌های بزرگ قرض دهد تا تجربه کسب کند و بتواند در ترکیب کاتالان‌ها در آینده بهتر بدرخشد.

با توجه به همین موضوع، میکل آرتتا که برای تیمش یک هافبک هجومی نیاز دارد، به جذب پویگ در زمستان تمایل نشان داده و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

براساس گزارش اتلتیک آرسنال تصمیم دارد ضعف خود در این پست را در پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری برطرف کند و گزینه‌هایی را نیز برای این امر در نظر گرفته است.

جدی‌ترین گزینه آرتتا، حسام عوار از لیون بود که در جذب این بازیکن ناکام ماند و حالا بازیکن جوان بارسا را بهترین گزینه می‌داند.

مدیران بارسا با فروش دائمی پویگ موافق نیستند اما با قرض دادن او به باشگاه دیگری مشکلی ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала