Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال تعطیلی لیگ برتر به دلیل بلند رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا

© REUTERS / Lee SmithFILE PHOTO: Soccer Football - Premier League - Sheffield United v Brighton & Hove Albion - Bramall Lane, Sheffield, Britain - February 22, 2020
FILE PHOTO: Soccer Football - Premier League - Sheffield United v Brighton & Hove Albion - Bramall Lane, Sheffield, Britain - February 22, 2020   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان لیگ برتر انگلیس، به دلیل بلند رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا، خواستار تعطیلی دو هفته‌ای بازی‌ها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، نوع جدید ویروس کرونا، چند هفته است که در کشور انگلیس شیوع گسترده داشته و افرادی زیاد به این ویروس مصاب شده اند.

توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
هجوم نوع جدید ویروس کرونا به فوتبال انگلیس؛ 18 مورد مثبت در آخرین آزمایش

فوتبال و بازیکنان این رشته مهیج نیز در برابر این ویروس در امان نبوده اند و در آخرین آزمایشی که سازمان لیگ از بازیکنان، کادرفنی و کارکنان باشگاه‌ها گرفته است، آزمایش 18 تن مثبت بوده و بازی سیتی برابر اورتون نیز به دلیل جلوگیری از مصاف شدن سایر بازیکنان به این ویروس لغو شده است.

در همین حال نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شده که سازمان لیگ و برخی‌ تیم‌ها، بخاطر بلند رفتن آمار مبتلایان، خواستار تعطیلی لیگ برای دو هفته شده اند تا نوع جهش یافته ویروس کرونا، مهار شود.

گفته می‌شود که این درخواست تیم‌ها به اتحادیه فوتبال انگلستان فرستاده شده و این احتمال وجود دارد لیگ این کشور برای دو هفته تعطیل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала