Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌بازی شدن مسی و سوارز در آمریکا؛ دو دوست دوباره به هم می‌رسند؟

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و سوارز
مسی و سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی و لوئیز سوارز می‌توانند در سال 2022 به اینتر میامی بروند و هم‌بازی شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ رادیو کاتالونیا در گزارشی مدعی شده که لیونل مسی و لوئیز سوارز می‌توانند همکاری خود را در لیگ برتر فوتبال آمریکا در سال 2022 از سر بگیرند.

دو روز پیش لیونل مسی با روزنامه نگار اسپانیایی جوردی آوول مصاحبه کرد و فوق ستاره آرجانتینی گفت که او دوست دارد در ایالات متحده زندگی کند و در آینده نزدیک در لیگ برتر فوتبال این کشور نیز بازی نماید. سخنان او در سراسر دنیای فوتبال سر و صدای زیادی به پا کرد و اکنون اشاره‌هایی وجود دارد که می‌تواند این اینتر میامی باشد که خواسته‌های مسی را محقق می‌کند.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، شماره 10 بارسلونا می‌تواند در سال 2022 به اینتر میامی بپیوندد. دیوید بکهام  مالک حق رای دادن قصد دارد با آوردن لوئیز سوارز یکی از بهترین دوستان ستاره بارسلونا، مسی را فریب دهد. بازیکنان کلاس جهانی برای اولین بار در سال 2014 به هم پیوستند و در زمین و خارج از زمین جدایی ناپذیر بودند تا اینکه سوارز در تابستان امسال به اتلتیکو مادرید نقل مکان کرد.

در طول مصاحبه با اوولو، مسی گفت که جدایی ناگهانی لوئیس سوارز یکی از دلایل زیادی بود که وی تصمیم گرفت اخطار قانونی را به باشگاه ارسال کند و گفت که او می‌خواهد بارسلونا را ترک کند. تقاضای او برای جدایی البته توسط رئیس  وقت بارتومئو رد شد، و او را وادار به تفسیر باشگاه از توافق آنها کرد. اگرچه مسی اکنون در 30 جون 2021 به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.

ليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا  - اسپوتنیک افغانستان
سه باشگاه آمریکایی که شانس زیادی برای جذب مسی دارند

مهاجم آرجانتینی می‌گوید که او تصمیم نگرفته که آیا قرارداد خود را با بارسلونا تمدید می‌کند یا مذاکره با باشگاه‌های دیگر را آغاز خواهد نمود، کاری که از اول جنوری 2021 مجاز به انجام آن است. اما به نظر می‌رسد گزینه MLS گزینه‌ای است که مسی وسوسه انگیز می‌داند و با سوارز یک بار دیگر ممکن است آن را جذاب‌تر کند. قرارداد لوئیز سوارز با اتلتیکو مادرید در تابستان 2022 به پایان می‌رسد. آیا اینتر میامی می‌تواند بسته‌ای را جمع آوری کند تا هر دو بازیکن را از کنار استخر عبور دهد و به آنها اجازه دهد همکاری خود را در ایالات متحده از سر بگیرند؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала