Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا اخرج توخل از سوی الخلیفی درست بود؟

© AFP 2023 / INA FASSBENDERتوماس توخل Thomas Tuchel
توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اکنون رسمی شده که توماس توخل دیگر مربی PSG نیست. این تکنسین آلمانی روز سه شنبه رسماً از سمت خود برکنار شد. اما آیا ناصر الخلیفی تصمیم درست گرفته است؟

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن پس از آنالیز عمیق وضعیت ورزشی خود تصمیم به فسخ قرارداد توماس توخل گرفت و "از طریق بیانیه مطبوعاتی سه‌شبنه رسما آنرا تأیید کرد یعنی این‌که توماس توخل دیگر مربی باشگاه پایتخت نیست. این تکنسین آلمانی پس از پیروزی مقابل استراسبورگ (4-0) اخراج‌اش اعلام شد. بنابراین ناصر الخلیفی می‌خواست به توماس توخل ادای احترام کند و به وب سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: "می‌خواهم از توماس توخل و کارکنانش برای همه چیزهایی که به باشگاه داده‌اند تشکر کنم. توماس انرژی و اشتیاق زیادی در کار خود گذاشته و البته اوقات خوبی را که با هم به اشتراک گذاشته‌ایم به یاد خواهیم آورد. برای او بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم."

آیا رئیس PSG تصمیم درستی گرفت؟

این سوال با توجه به نتایج PSG مطرح می‌شود که فصل گذشته برای اولین بار در تاریخ خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. از این رو اعتبار توماس توخل است که به لطف روش خود که از قضا به عنوان "کالینوتراپی" توصیف شده بود، موفق به پذیرفتن آسان توسط ستاره‌هایش شده است. "اما بعد از شش ماه ایده‌آل از نظر نتایج و بازی، توماس توخل اولین شکست بزرگ خود را با حذف مقابل منچستریونایتد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود پیروزی در اولدترافورد (2-0) تجربه کرد. عقب نشینی که به پوست تکنیسین آلمانی می‌پیوندد که عبور از آن به PSG نیز روابط طوفانی وی با مدیران ورزشی‌اش ابتدا آنترو هنریکه، سپس لئوناردو مشخص شده است. روابط متضادی که احتمالاً برای او گران تمام شده و همچنین رفت و آمدهای عمومی وی که طی آن از انتقاد صریح مدیریت باشگاه دریغ نکرد. بنابراین ارتباطات وی یکی از مهمترین دلایل اخراج وی است اما نتایج اخیر همچنین در تصمیم PSG سنگین بوده، زیرا به نظر می‌رسد توماس توخل معیارهای تاکتیکی خود را از دست داده و بازی پیشنهادی برای چند ماه دور از آنچه در اولین دیدارهایش دیده شد، روی نیمکت پاریسی‌ها نبود. به دلایل خود، ناصر الخلیفی تصمیم گرفت با جدایی از توماس توخل که به جای او مائوریسیو پوچتینو جایگزین شود، تصمیم سختی بگیرد.

به نظر شما آیا پی‌اس‌جی باید از توماس توخل جدا می‌شد؟

 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
توماس توخل رسما از هدایت پاری‌سن‌جرمن اخراج شد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала