Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی هواداران لیورپول؛ فن‌دایک در آستانه بازگشت به مستطیل سبز

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک امیدوار است که هواداران لیورپول در این فصل پس از فیلمبرداری در حین انجام بازتوانی برای مصدومیت وحشتناک زانو، به بازگشت‌اش هواداران لیورپول امیدوار شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ فن‌دایک در حالی‌که ویدئویی از خود را در حال انجام دوش سرعت با دوچرخه ورزشی منتشر کرد، به هواداران لیورپول یک خبر امیدوار کننده دیگر درباره بهبودی خود از آسیب دیدگی زانو ارائه داد.

این مدافع میانی که در اوایل این فصل در دربی مرسی ساید از چالش وحشتناک جوردن پیکفورد با آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانو روبرو شد، در هفته‌های اخیر توانبخشی خود را افزایش داده است.

روزهای قبل از کریسمس، فن دایک فیلم‌هایی از توانبخشی خود را به اشتراک گذاشت که شامل کار در اتاق وزنه‌ها برای تقویت دوباره رباط‌هایش بود در حالی که او همچنین در حال لگد زدن توپ بود.

حالا، فقط چند روز قبل از سال جدید، ستاره هالندی به اینستاگرام رفت و تصاویری از خود را در حال انجام تمرینات بین دوره‌ای با دوچرخه ورزشی نشان داد تا تلاش کند سرعت بهبودی خود را تسریع کند.

فن دایک از مرکز تمرین پیشرفته جدید AXA لیورپول در کرکبی بهره گرفته که ساخت‌اش 50 میلیون پوند برای سرخ‌ها هزینه شده است.

لیورپول همیشه از کنار گذاشتن فن دایک برای ادامه فصل خودداری می‌کند و خوشبینی کمتری وجود دارد که او می‌تواند در پایان فصل کار خود را از سر گیرد.

این یک موفقیت چشمگیر خواهد بود اگر او آن را مدیریت کند زیرا آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی برای بهبودی بسیار دشوار است.

علی‌رغم غیبت او، لیورپول در صدر جدول لیگ برتر است و با اختلاف دو امتیازی نسبت به من‌یونایتد رده دومی و سه امتیاز با لسترسیتی رده سومی فاصله دارد که روباه‌ها یک بازی کم‌تر دارند تا به رده دوم برسند.

فن دایک در میان تعداد غایبان است، از جمله شریک مدافع میانی جو گومز با تیاگو آلکانتارا نیز نام بزرگی است که کنار گذاشته شده است.

در اوایل این هفته و بعد از اینکه جوئل ماتیپ - تنها مدافع میانی شناخته شده باشگاه - در مصاف مقابل وست بروم از ناحیه کشاله ران مصدوم شد، برای یورگن کلوپ اوضاع بدتر شد. ماتیپ روز سه شنبه برای تعیین شدت مشکل کشاله ران اسکن گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала