Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی آینده‌اش را مشخص کرده است

© REUTERS / MASSIMO PINCALionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی بارسا قبلاً باشگاه بعدی خود را انتخاب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ اگر ابهام در مورد آینده لیونل مسی همچنان در ذهن فوق ستاره بارسلونا وجود داشته باشد، کاملاً واضح است. بدیهی است که همه چیز برای این مهاجم آرجانتینی نوشته خواهد شد.

تابستان گذشته لیونل مسی خواستار جدایی از بارسلونا شد. در پایان، فوق ستاره آرجانتینی عمدتا منتظر است تا بفهمد چه کسی رئیس بعدی باشگاه کاتالان خواهد بود که در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. در واقع مسی در پایان قراردادش است و در حالی‌که تمدید وی اولویت جانشین جوزپ ماریا بارتومئو خواهد بود، مسی نیز می‌تواند تصمیم به جدایی بگیرد. با نیمار و مائوریسیو پوچتینو، تیم پی‌اس‌جی بیش از هر زمان دیگری به عنوان محبوب بزرگ ظاهر می‌شود، اگرچه منچسترسیتی و پپ گواردیولا نیز بحث‌های خود را دارند. اما برای آینده لیونل مسی شاید مجبور باشیم جای دیگری به ویژه آن سوی اقیانوس اطلس در ایالات متحده را جستجو کنیم.

آینده‌ای در میامی!

به تازگی مطبوعات کاتالان اطمینان داده‌اند که لیونل مسی ایده‌ای برای آینده‌اش در ذهن دارد، بازی دوباره با لوئیز سوارز در اینتر میامی. و این آینده برای فلوریدا واضح‌تر از همیشه است. در واقع خوزه آنتونیو پونستی با میکروفون ال لارگوئرو قبل از این‌که اضافه کند، آرجانتینی یک آپارتمان مجلل در میامی داشت. او گفت: "آنچه مسی می‌خواهد این است که تا سال 2022 در بارسلونا بماند و سپس خانواده‌اش را بیاورد در میامی. اما تا سال 2022، او می‌تواند به منچستر سیتی برود ولی به فکر فرزندانش است. او می‌خواهد آنها در میامی زندگی کنند و این تجربه را داشته باشند.

مسی و سوارز - اسپوتنیک افغانستان
هم‌بازی شدن مسی و سوارز در آمریکا؛ دو دوست دوباره به هم می‌رسند؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала