Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین پیشنهاد اتلتیکو به میلیک رسید

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر آرکادیوش میلیک
آرکادیوش میلیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکومادرید قراردادش با دیگو کاسته را فسخ کرد. گفته می‌شود این قرارداد بنا به دلایل خانوادگی فسخ شده است.

بنابراین اتلتی با مشکلی در نوک خط حمله خود مواجه است که آنرا باید حل نماید در حالی‌که این تیم برای پُر کردن این خلا، به بودیجه کافی نیاز دارد.

هم اکنون ستاره‌هایی روی میز سران اتلتیکو است. یکی از نام‌هایی که به عنوان جایگزینی احتمالی بلندمدت به نظر می‌رسد، ارکادیوش میلیک است. مهاجم پولندی ناپولی در حال حاضر مورد نظر مادریدی‌هاست، گرچه او کسی نیست که گزینه نهایی باشد زیرا گزینه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده است. آنره‌برتا مدیر ورزشی اتلتیکو اما بیشتر به این ستاره دل بسته است.

ولی سوالی مطرح می‌شود که دیگو سمیئونه به چه بازیکنی نیاز دارد؟ برخی مدعی هستند که میلیک می‌تواند مدنظر سمیئونه باشد اما منابع دیگر صریحاً اشاره می‌کنند که 100٪ نمی‌تواند او مورد دلخواهد چولو باشد.

گزینه‌های دیگر نیز که وجود دارد زیاد نیستند. یافتن مهاجمی در بازار زمستانی که بتواند یک شرط بندی طولانی مدت باشد دشوار است و میلیک از این نظر مناسب می‌باشد زیرا قراردادش در تابستان 2021 پایان می‌یابد.

به اساس گزارش ال‌ماتینو، امروز اتلتیکو اولین پیشنهاد برای این بازیکن را ارائه داد که حدود ده میلیون یورو می‌شود. سایر رسانه‌ها می‌گویند که این پیشنهاد در مرز 8 میلیون است اما گزینه‌های افزایشی نیز دارد که تعهد چهار ساله بازیکن را در پی خواهد داشت.

این پیشنهاد یا دیگری، هنوز تا مرز درخواستی رییس ناپولی 18 میلیون فاصله دارد. با این حال، هیچ کس حاضر نیست چنین مبلغی را برای بازیکنی که شش ماه دیگر از قرارداد خارج می‌شود بپردازد.

در همین حال روزنامه "کریره دل می‌زوگ‌یورنو" اطمینان می‌دهد که این بازیکن دوست دارد لباس اتلتیکو را بپوشد البته به این دلیل که این تیم رهبر لالیگا است، زیرا این تیم در مرحله بعدی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی بازی خواهد کرد.

مدیر ورزشی اتلتیکو نیز شخصاً با بازیکن صحبت کرده تا پروژه تیم‌اش را توضیح دهد. ولی سپس ستاره پولندی ترجیح داد تا منتظر پیشنهاد یوونتوس بماند که پیش از این نظر مثبت مالک ناپولی را به همراه نداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала