Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست مصدومین 2020 بارسا؛ بیشتر از 10 سال گذشته

عضو شوید
امروز تأیید شد که فیلیپ کوتینیو با مصدومیت مینیسک زانوی چپ‌ روبرو است و باید عمل آرتروسکوپی را انجام بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ عواقب پیش فصل کوتاه‌تر و استراحت و تعطیلات کمتر برای تیم بارسا در یک سال غیرمعمول 2020 که با بیماری همه‌گیر کرونا ویروس مشخص شده، باعث گردید تعداد مصدومیت‌ها در این فصل بیشتر از ده سال گذشته باشد.

در حال حاضر در بارسا، آنسو فاتی به دلیل پارگی در مینیسک داخلی در دسترس نیست و برنامه بازگشت او برای هفته اول مارچ رخیته شده است. جرارد پیکه با آسیب دیدگی از ناحیه رباط جانبی داخلی زانوی راست، ممکن تا پایان فبروری غایب باشد. سرجی روبرتو از ناحیه ران راست دچار پارگی شده و مدت دوری وی تقریباً دو ماه خواهد بود و می‌تواند در پایان جنوری به زمین فوتبال برگردد. این موارد را باید ناراحتی‌هایی که این هفته باشگاه از لئو مسی گزارش کرده اضافه نمود، اگرچه همه چیز نشان می‌دهد که فوق ستاره آرجانتینی برای بازی بعدی لیگ مقابل هوئسکا در دسترس خواهد بود.

قبل از این همه مصدومیت، ترتشگن پس از انجام آرتروسکوپی در تاندون استخوان در یک زانو، در ابتدای فصل تعداد زیادی از بازی‌ها را از دست داد. ساموئل امتیتی​، که هنوز صد در صد آماده نیست. جوردی آلبا چند بازی را به دلیل آسیب دیدگی عضله از ناحیه همسترینگ ران از دست داد. رونالد آرائوخو از ناحیه عضله دوسر ران در پای راست خود آسیب دید. ماتئوس فرناندس از ناحیه پای راست خود دچار کشیدگی دوسر ران شد. سرجیو بوسکتس، رگ به رگ شدن رباط در زانوی چپ را شاهد بود؛ جونیور از ناحیه همسترینگ چپ خود مصدوم گردید و بریتوایت، رکتوس قدامی عضله چهار سر ران چپ را مصدوم شد و برای چند هفته استراحت کرد.

سرانجام در این لیست طولانی از مصدومیت، نام کوتینیو با تأیید بدترین پیش بینی‌ها، دوباره وارد بیمارستان می‌شود. این بازیکن برزیلی در این فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران چند بازی را از دست داده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала