Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورگن کلوپ: با از دست رفتن دو امتیاز، دنیا به آخر نمی‌رسد!

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی لیورپول پس از تساوی مقابل نیوکاسل، همچنان از عملکرد تیمش رضایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شب گذشته در خانه نیوکاسل با تساوی بدون گل متوقف شد و دومین مساوی متوالی خود را در لیگ برتر کسب کرد.

لوگوی باشگاه لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیوکاسل 0 - لیورپول 0؛ تساوی بد موقع باعث شنیدن صدایِ نفس یونایتد در بیخِ گوش
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپل پس از پایان این دیدار در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت:«به افتخار تیم خودم کلاه از سر بردارم ولی عملکردمان را دوست داشتم. واقعا خوب بود. آیا می توانیم بهتر فوتبال بازی کنیم؟ بله، ولی در این مسابقه برای برنده شدن به اندازه کافی زحمت کشیدیم».
سرمربی سرخ پوشان آنفلید در ادامه بیان داشت:«در جریان بازی موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم و در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شد، اما این مساوی متفاوت از دیگر تساوی ها بود. علیرغم این نتیجه من از سبک بازی تیمم خوشحال هستم و این همان سبکی است که ما باید ارائه داده و در زمین خلق موقعیت کنیم».
کلوپ در پایان صحبت‌هایش با رضایت از عملکرد تیمش گفت:«شب گذشته برنده نشدیم ولی این نتیجه را قبول می کنیم. از چیزهایی که امشب دیدم واقعا راضی هستم و می توانم روی این تیم کار کنم. بچه ها به درستی ناراحت هستند ولی این ناراحتی به خاطر عملکردشان نیست. این باید برای روزها، هفته ها و ماه های آینده، اساس کار ما باشد».
سرمربی آلمانی بندرنشینان لندن در پایان گفت:«در حال حاضر آخرین چیزی که به آن فکر می کنم، جایگاه ما در جدول است. حس خوبی دارد ولی فاقد ارزش است. امشب مساوی کردیم ولی هنوز در صدر هستیم؛ این نشان از سختی کار برای تمامی تیم ها دارد. باید از فرصت ها بهره برد. باید به تلاش ادامه بدهیم».

لیورپول با این یک امتیاز 33 امتیازی شد و در صدر باقی ماند ولی تیم های شهر منچستر با استفاده از بازی های عقب افتاده خود می توانند به این تیم در صدر جدول نزدیک شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала