Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا و کسب کمترین امتیاز در 16 سال اخیر

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در فصل جاری چندین رکورد منفی از خود برجای گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، شب سه شنبه شب در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا، بارسلونا در خانه و در شب سکونشینی لئو مسی مقابل ایبار به سختی به تساوی یک بر یک رسید.

Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
اعتراف کومان به ناتوانی بارسلونا

بارسلونا به وضوح مشکلات زیادی در ترکیب خود دارد و تاثیر آنها در امتیازات این تیم به خوبی مشخص شده است. بارسلونا در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا به مصاف ایبار رفت و این دیدار در پایان با تساوی 1-1 خاتمه یافت، تساوی در این بازی یک رکورد منفی دیگر برای تیم رونالد کومان به همراه داشت.

بلوگرانا حالا پس از 15 بازی 25 امتیاز کسب کرده که بدترین عملکرد این تیم نسبت به بازه زمانی مشابه در فصل 2003/04 (20 امتیاز) محسوب می شود. سال 2020 برای بارسلونا با خروج ارنستو والورده آغاز شد.

سرمربی که این تیم را دو فصل متوالی قهرمان لالیگا کرده بود جایش را به کیکه ستین داد تا هواداران بارسلونا یکی از بدترین دوره های هواداری شان را بگذرانند. بارسلونا از شر این مربی خلاص شد تا بالاخره رونالد کومان سرمربی باشد که سال 2020 را با بارسلونا به اتمام می رساند.

آماری که ار بارسلونا در این سال به ثبت رسید به شرح زیر است:

48 بازی

28 پیروزی

9 تساوی

11 شکست

99 گل زده

52 گل خورده

بهترین گلزن بلوگرانا در این سال هم مطابق انتظار لیونل مسی بود با 26 گل زده؛ همچنین دیگر نکته قابل تامل رتبه کنونی کاتالان ها نسبت به سال گذشته است. بارسلونا سال 2019 را با رتبه نخست جدول به پایان رساند و 2020 را با رتبه ششم جدول به اتمام می رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала