Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام قد «زین‌الدین زیدان» از ستاره همیشه مصدوم رئال

© REUTERS / Andrew CouldridgeSoccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard
Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه مصدومیت‌های متوالی و دوری‌های طولانی مدت از میادین، زیدان باور دارد که هازارد می‌تواند جایگاه واقعی خودش را در رئال پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی رئال مادرید معتقد است که باید به هازارد زمان داد تا بتواند خودش را در ترکیب رئال مادرید به بهترین شکل پیدا کند و نباید او را تحت فشار قرار داد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ترکیب رئال مقابل الچه؛ باز هم هازارد از ابتدا در ترکیب نیست+عکس
زیدان پس از پایان این دیدار به حمایت از ادن هازارد، ستاره بلجیمی تیمش پرداخت و گفت:«هازارد دیشب به بازی بازگشت و من فکر می‌کنم که همه چیز را تحت کنترل داشت. باید اجازه دهیم که او مرحله به مرحله پیش برود. شرایط هازارد به نوعی است که باید به او زمان بدهیم و عجله‌ای نداشته باشیم».
زیزو در ادامه اظهار داشت:«در بازی برابر الچه هم ذهنیت خوبی داشتیم و توانستیم با خلق موقعیت‌های خوب در نیمه اول پیش بیافتیم ولی در ادامه نتوانستیم روند خود را حفظ کنیم». هازارد دیشب در حالی در پانزده دقیقه پایانی به میدان رفت که کار سختی داشت».

او درست زمانی وارد میدان شده بود که رئال بازی برده را مساوی کرده بود و هر چه به در دفاع پرتعداد الچه می زد نمی توانست راهی برای رخنه پیدا کند. شماره هفت سفیدپوشان مادرید روز 28 نوامبر در بازی مقابل آلاوس مصدوم شده بود.

پس از آن زیدان و کادر پزشکی رئال به این نتیجه رسیدند که با هدف جلوگیری از مصدومیت‌های متعدد در ادامه فصل مدتی به هازارد استراحت بدهند تا او بتواند روند بهبود را به شکل ویژه دنبال کند.

ستاره بلجیمی شب گذشته پس از 32 روز به ترکیب رئال برگشت. رئال مادرید در حال حاضر با 33 امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار دارد. بالاتر از این تیم اتلتیکو مادرید است که تا اینجای فصل موفق به کسب 35 امتیاز شده و صدرنشین رقابت‌هاست. همچنین رئال سوسیه داد و سویا نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала