Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت و جریمه کاوانی به خاطر یک پُست اینستاگرامی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادینسون کاوانی مهاجم منچستریونایتد به خاطر پُست اینستاگرامی‌اش در ماه گذشته از سه مسابقه محروم و 100 هزار پوند جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادینسون کاوانی به خاطر نشر یک پُست اینستاگرامی؛ از ترکیب منچستریونایتد سه جلسه محروم شد و نیز مجبور است تا 100 هزار پوند جریمه نقدی پرداخت نماید.

ادینسون کاوانی پس از پیروزی 3-2 منچستریونایتد در ساوتهمپتون در 29 نوامبر پُست نژادی را منتشر کرد. یونایتد گفته است که این بازیکن در این پست هیچ "قصد نژادپرستانه‌ی" نداشته است.

کاوانی پس از اعتراف به اتهام نقض قانون E3 FA، باید تمرین حضوری را نیز به پایان برساند. حالا او بازی‌های تیم‌اش در برابر استون ویلا، منچسترسیتی و واتفورد را از دست خواهد داد.

این بازیکن 33 ساله یک داستان اینستاگرامی را از یک هوادار به اشتراک گذاشت که دارای یک اصطلاح نژادپرستانه پس از پیروزی 3-2 یونایتد در ساوتهمپتون در 29 نوامبر بود که در آن کاوانی دو گل زد. خیلی زود وی آن پست را حذف نمود و عذرخواهی نیز کرد.

او پس از حذف پست نوشت: "پیامی که پس از بازی روز یکشنبه نشر کردم، به عنوان یک سلام دوستانه به یک دوست در نظر گرفته شده بود که از وی برای تبریک‌های بعد از بازی تشکر کنم. آخرین کاری که می‌خواستم انجام دهم موجب آزار و اذیت هرکسی شده است، من کاملاً با نژادپرستی مخالفم و پیام را به محض توضیح این که تفسیر متفاوتی دارد، حذف کردم. مایلم صمیمانه از این بابت عذرخواهی کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала