Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منفجر شدن جلیقه آتش بازی ستاره گالاتسرای را بستری کرد

© Photo / Twitterعمر العبدلای ستاره تیم فوتبال گالاتسرای Galatasaray, Norveçli Omar Elabdellaoui'yi transfer ettiğini açıkladı
عمر العبدلای ستاره تیم فوتبال گالاتسرای  Galatasaray, Norveçli Omar Elabdellaoui'yi transfer ettiğini açıkladı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عمر العبدلای پس از منفجر شدن جلقه آتش بازی در دست‌اش، به دلیل ترس از کور شدن به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ عمر العبدلای ستاره تیم فوتبال گالاتسرای پس از منفجر شدن جلیقه آتش بازی در دست‌اش، به بیمارستان منتقل شد تا بینایی‌اش را از دست ندهد.

گفته می‌شود این مدافع نارویژی 29 ساله پس از حادثه وحشتناک در شب سال نو در وضعیت جدی قرار دارد.

اعتقاد بر این است که العبدلای بازیکن سابق منچسترسیتی پایان سال 2020 را در خانه خود جشن می‌گرفت. در بیانیه باشگاه تأیید شد العبدلای از ناحیه صورت دچار سوختگی و آسیب دیدگی چشم شده در حالی که هنوز میزان خسارت مشخص نیست.

با این حال به نظر می‌رسد به روزرسانی گالاتاسرای نشان می‌دهد که وضعیت وی "تهدید کننده زندگی" وی است.

در این بیانیه آمده: "اولین بازیکن ما عمر العبدلای است که پس از یک حادثه ناگوار در خانه‌اش به بیمارستان حامی ما "Liv" منتقل شد و اولین کمک‌ها به صحت وی صورت گرفت: "آسیب دیدگی بازیکن ما که روی صورتش سوختگی دارد بعد از معاینات بیشتر قابل درک است. اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بازیکن ما و وخامت آن به ما داده خواهد شد."

اعتقاد بر این است که عبدالرحیم آلبایراک معاون رئیس تیم کهکشانی، فاتح تریم مربی و آردا توران کاپیتان در بیمارستان به عمر العبدلای پیوسته‌اند.

آخرین به روزرسانی از ترکیه نشان می‌دهد بازیکن در حال معالجه پزشکان متخصص است. این باشگاه اعلام کرده که آنها اطلاعات بیشتری را در صورت داشتن منتشر خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала