Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین مارسلو از پرتگال می‌آید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای جانشینی مارسلو در دفاع چپ خود، نونو مندس ستاره اسپورتینگ لیسبون را در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید نونومندس مدافع کناری و 18 ساله اسپورتینگ لیسبون را به عنوان جانشین مارسلو مدنظر دارد اما باید برای بدست آوردن این ستاره با لیورپول، یوونتوس، پی‌اس‌جی و منچستر یونایتد رقابت نماید. این در حالیست که در فصل قبل فرلاندمندی انتخاب اول مربی فرانسوی در پست دفاع چپ مُحکم نصب شده است.

مارسلو در سال 2022 قرارداد ندارد اما بسیاری از ناظران فکر می‌کنند که این آخرین فصل مدافع باسابقه در رئال مادرید است که باعث می‌شود زیدان پس از انتقال سرخیو رگیلون به تاتنهام به دنبال وارث معاون کاپیتان برود و از طریق اکادمی در خط دفاع چپ برای پر کردن جای خالی نیز تلاش کرده است.

بند آزادی مندس 25 میلیون یورو است

مندس در این فصل به دلیل سرعت، توانایی مغلوب کردن حریفان و سرعت کارش در لیگ برتر پرتگال با کسب افتخار به دست آورده و جایگاه خود را در ترکیب ابتدایی روبن آموریم تثبیت کرده که 13 بازی از 15 دیدار این فصل را از ابتدا بازی کرده است.

اسپورتینگ به خوبی می‌داند که مندس علاقه زیادی به سرمایه گذاران بزرگ اروپا را جلب کرده و قبل از سال نو تا سال 2025 قرارداد بهبود یافته‌ای را به این جوان تحویل داده است.

با این حال، بند آزادسازی 25 میلیون یورویی که در این معامله گنجانده شده، به سختی می‌تواند خواستگاران را منصرف کند و مادرید با یوونتوس، لیورپول، منچستر یونایتد، اینتر و PSG رقابت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала