Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی چگونه وارد ترکیب اول پاریس خواهد شد؟

© AP Photo / Lynne Sladkyمسی و نیمار
مسی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر لیونل مسی از بارسلونا جدا شود و به پاریس برود؛ چگونه شامل ترکیب اول این تیم خواهد شد؟

به گزارش اسپوتنیک؛ این احتمال وجود دارد که لیونل مسی در 30 جون قراردادش به اتمام برسد و بارسلونا را ترک خواهد کرد که این باعث هشدار برای تعداد زیادی از باشگاه‌ها به ویژه پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی شده است.

در این گزارش می‌خواهیم اولین باشگاهی را که به این موضوع بیشتر نزدیک بوده را متمرکز کنیم، زیرا درصورت انتقال سبب می‌شود تا این فوق ستاره 33 ساله با نیمار عضو سابق خط هجومی بارسا معروف  به MSN یکجا شود.

اول باید سرمربی جدید پی‌اس‌جی معرفی شود تا هدایت این تیم را پس از توخل به عهده بگیرد که در این بین مائوریسیو چوچتینو نزدیک‌ترین فرد برای احراز این کرسی محسوب می‌شود.

سپس موارد مهم‌دیگری در پارک دو پرنس حل شود. قرارداد آنخل دی‌ماریا، خوان برنات و جولیان دراکسلر که هر سه در 30 جون به پایان می‌رسند، به این معنی که آنها - مانند مسی - می توانند از اول جنوری با باشگاه‌های دیگر صحبت کنند، در حالی که معاملات نیمار و کیلیان امباپه در سال 2022 منقضی می‌شود. وام‌های آلساندرو فلورنزی، دانیلو پریرا و مویز کین هم در ماه جون خاتمه خواهد یافت.

در صورت جدایی دی ماریا و دراکسلر فضای مالی برای پاریسی‌ها آزاد خواهد شد تا بخشی از دستمزد مسی را تأمین کنند، در حالی که احتمالاً تمدید جدید برنات، نیمار و امباپه در اولویت قرار دارند. وضعیت مائورو ایکاردی نیز وجود دارد که در گذشته شایعه شده بود رابطه ضعیفی با مسی دارد و نتوانسته واقعاً خود را به عنوان شماره 9 پی‌اس‌جی معرفی کند و حالا در آستانه جدایی قرار دارد.

بنابراین، PSG چگونه می‌تواند مسی را جذب نماید؟

ما فرض خواهیم کرد که پوچتینو منصوب شده و او سیستم 4-2-3-1 را که در تاتنهام هاتسپور استفاده کرده، پیاده سازی می‌کند. علاوه بر این، ما بر این اساس کار خواهیم کرد که آنها دی ماریا و دراکسلر را از دست بدهند اما برنات، نیمار و امباپه را حفظ کنند.

این ترکیب اول باعث می‌شود مسی، امباپه و نیمار بیشتر از 3 نفره به زمین بروند و آندر هررا از خط هافبک پشتیبانی می‌کند. لئاندرو پاردس و مارکو وراتی بازی‌سازان عمیق کاذب و سپس کالین داگبا وارد میدان می‌شود و جایگزین فلورنزی می‌شود. این سیستم باعث می‌شود که سه هافبک دوندگی زیادی را پشت سر بگذارند تا به مسی و نیمار اجازه خلاقیت بیشتر بدهند که به احتمال زیاد امباپه از میزان موقعیت‌های ایجاد شده بیشترین سود را خواهد برد.

در این ترکیب؛ با فرض این‌که پی‌اس‌جی از ایکاردی نگهداری کند، این یک چهار نمای ترسناک خواهد بود. چهار بازیکن ثابت باقی مانده‌اند اما ادریسا گوئی به عنوان یکی از هافبک‌های نگهدارنده وارد زمین شده تا تعادل بازیکنان را بیشتر کند. مسی با بهره گیری از سرعت نیمار و امباپه در جناحین و طبیعت بالینی ایکاردی، مغز این عملیات را بسیار کمک خواهد نمود.

این ترکیب شباهت زیادی به مورد دوم دارد، با پابلو سارابیا که به جای ایکاردی وارد می‌شود و امباپه به عنوان مهاجم بازی می‌کند. آندرهررا نیز به جای گوئی وارد زمین خواهد شد. معرفی دو اسپانیایی انرژی بیشتری را در بازی PSG به ارمغان می‌آورد، زیرا هر دو (سارابیا و هررا) به دلیل نرخ کار مشهور هستند. بنابراین این امر به مسی و نیمار آزادی می‌دهد تا فرصت‌های زیادی را برای هم تیمی‌های خود ایجاد کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала