Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فقط یک سال دیگر تا آزادی امباپه از بند پی‌اس‌جی؛ رئال در انتظار شکار

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امباپه تنها یک سال دیگر برای پیوستن به رئال مادرید به صورت رایگان فاصله دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زمان به حرکت خود ادامه می‌دهد و کیلیان امباپه فقط یک سال از مذاکره با هر باشگاهی به صورت آزاد فاصله دارد.

قرارداد وی در پاری‌سن‌ژرمن تا جون 2022 ادامه دارد، به این معنی که اگر وی قرارداد خود را تمدید نکند، از اول جنوری 2022 آزاد خواهد بود که با سایر باشگاه‌ها صحبت کند.

رئال مادرید مدت هاست که با او در ارتباط است و مهاجم حتی در زمان ترک موناکو از لوس بلانکوس پیشنهاد داشت. اگرچه او به پاری‌سن‌ژرمن رفت، اما امباپه می‌تواند در مدت 365 روز صحبت در مورد انتقال به رئال مادرید را شروع کند.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
شرط مهم «کیلیان امباپه» برای تمدید با پاری‌سن‌جرمن

در سال 2017 او نمی‌خواست موناکو را ترک کند تا برود و روی نیمکت رئال مادرید بنشیند. حالا اگرچه او به عنوان یکی از بزرگترین ستارگان وارد استادیو سانتیاگو برنابئو خواهد شد.

حتی اگر لئوناردو نسبت به امباپه در ماندن در پایتخت فرانسه خوش بین باشد ولی هنوز مشخص نیست که برنامه‌های او چیست. اگر او واقعاً مصمم به ماندن بود شاید تاکنون تجدید شده بود.

ماه‌های بعدی کلیدی خواهد بود. پاری‌سن‌ژرمن می‌داند اگر او تصمیم بگیرد که تمدید نمی‌کند و اگر می‌خواهند مبلغی را برای او در نظر بگیرند به جای این‌که وی را در سال 2022 از دست بدهند، حتی ممکن است آنها را مجبور به فروش در تابستان کنند.

امباپه  که هنوز 22 سال دارد در حال حاضر چهارمین فصل حضور خود در PSG را پشت سر می‌گذارد. در حالی که او بارها و بارها لیگ 1 را فتح کرده، لیگ قهرمانان هدف نهایی است و این هنوز محقق نشده، حتی هرچند آنها به فینال فصل گذشته نیز رسیدند.

اگر او قرارداد جدیدی را روی کاغذ بیاورد، رئال مادرید باید قرارداد خود را برای سه چهار سال آینده فراموش کند. این یک تصمیم عظیم است و تصمیمی است که می‌تواند در طول سال 2021 صحبت شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала