Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: به تصمیم مسی احترام می‌گذارم، نمی‌توانم بگویم قهرمان می‌شویم

© REUTERS / Albert GeaRonald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona
Ronald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با هوئسکا حاضر شد و در مورد این دیدار و برخی موارد دیگر صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در نخسین دیدار سال 2021، به مصاف هوئسکا در خانۀ این تیم می‌رود و دیدار دشواری در پیش دارد.

رونالد کومان سرمربی این تیم، در نشست خبری قبل از مصاف با هوئسکا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در موارد مختلف پاسخ داد.

سرمربی بارسلونا در مورد حریف تیم‌اش گفت:" با توجه به این که بازی خارج از خانه است، دیدار دشواری‌ست. مطمئنا بازی های خارج از خانه زیادی داریم و باید واقع بین باشیم و نباید بیشتر از این امتیاز از دست بدهیم، اکنون در شرایطی نیستیم که در خصوص قهرمانی تصمیم بگیریم و باید منتظر لغزش رقبای خویش باشیم. اگر آن‌ها فصل منظمی را سپری کنند، قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود. اگر بخواهیم برای مدعی بودن قهرمانی بجنگیم باید بیشتر از این امتیاز از دست ندهیم".

کومان در مورد مسی و پایان قراردادش نیز صحبت کرد و گفت:" بنظرم باید در خصوص لئو واقع بین باشیم. او نمی‌خواهد اکنون تصمیم‌گیری کند و شما باید به او احترام بگذارید. مانند هر بازیکنی که قراردادش به اتمام می‌رسد او آزاد است در خصوص آینده‌اش تصمیم گیری کند. مسی بازیکنی‌ست که همیشه می‌خواهد هرکاری برای موفقیت تیمش انجام دهد و اینکه او می‌خواهد در پایان فصل در خصوص قراردادش تصمیم‌گیری کند، مرا ناراحت نمی‌کند و باید به تصمیم‌اش احترام بگذاریم".

او در ادامه در مورد شانس قهرمانی تیمش در لالیگا صحبت کرد و چنین گفت:" در لیگ اختلاف 11 یا 12 امتیازی وجود دارد اگر چه به معنی این نیست که ما رقابت را متوقف می‌کنیم اما من یک آدمی هستیم که می‌خواهم برنده باشم و به جنگیدن ادامه خواهیم داد. باید حقیقت را هم بگویم که این کار سخت خواهد بود و نمی‌توانم بگویم که قهرمان می‌شویم".
سرمربی بارسا در ادامه افزود:" بدون ذکر نامی باید بگویم که بعضی بازیکنان در شرایط دشواری قراردارند و از طرفی ما هم می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم، پس بهتر است برخی بازیکنان تیم را ترک کنند".
کومان در پاسخ به این پرسش که از فروش سوارز پشیمان است، گفت:" نه، چون او همیشه ویژه‌گی‌های برجسته خود را نشان داده و این تصمیم ( خروج سوارز ) مربوط به باشگاه بود. سرنوشت او با بارسا قابل قیاس نیست، اتلتیکو تیم قدرتمندی است که تعداد کمی گل دریافت می‌کند و گاهی فقط با یک گل پیروز می‌شود".
کومان در مورد مصدومیت کوتینیو گفت:" بدشانسی است. به اندازه کافی بازیکنانی با مصدومیت طولانی داشتیم و حالا هم فلیپ... او همیشه بازیکن مهم برای ما بود و نمی‌دانم کی قرار است دوباره بهبود یابد . باید ببینیم چگونه می‌توانیم این مشکل را حل کنیم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала