Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویدال - اینتر؛ نارضایتی کونته از نمایش ستاره شیلیایی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرتور ویدال ستاره شیلیایی
آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورو ویدال از زمان ورود به اینتر طبق انتظار ظاهر نشده و همه از او ناامید شده‌اند حتی که او در بازی مقابل کروتنه تعویض شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرتورو ویدال که صاحب اولین بار حضور در ترکیب اصلی در یک ماه گذشته شده بود، در نیمه اول پیروزی بزرگ اینترمیلان در این هفته برابر کروتون (6-2) در سری آ تعویض شد. به سختی می‌توان تعویض او را از سوی آنتونیو کونته دید. اما وقتی از سرمربی ایتالیایی درباره تغییر وی بعد از بازی سوال شد، کونته گفت: "او باید نشان دهد که لایق بازی است."

وی به اسکای ایتالیا اظهار داشت: "آرتورو فضای قابل توجهی برای پیشرفت دارد. او باید کار کند، سرش را پایین بیاندازد و تلاش کند. هیچ کس جای قطعی در اینتر ندارد."

ویدال که تابستان گذشته از باشگاه بارسلونا وارد میلان شد، از ابتدای فصل چندین بازی ناامید کننده را به نمایش گذاشته است. به ویژه بازی نمایش غیر قابل قبول او در اواخر نوامبر برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا که تیم‌اش به دلیل شکست حذف شد.

 در مقابل کروتونه او در نیمه اول یک پنالتی داد که به مهمانان اجازه بازگشت به بازی 2-2 را می‌داد، قبل از اینکه جای خود را به استفانو سنسی بدهد.

کونته که اصرار داشت بازیکنی را که قبلاً مربیگری کرده بود بین سال‌های 2011 تا 2014 در کنار یوونتوس تورین، با بازگشت از رختکن، اینتر دوباره نجات خود را در دو نفره خود روملو لوکاکو-لاوتارو مارتینز پیدا کرد. ستاره بلجیمی (یک گل) و مهاجم آرجانتینی (سه گل) زدند تا حساب کار 6-2 شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала