Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و مسی سایه به سایه کنار هم؛ کریس رکورد پله را شکست + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس با دبل در مقابل اودینزه یک رکورد جدید را شکست.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در اولین بازی خود در سال 2021 عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل اودینزه ارائه کرد. او شب گذشته با دبل برای یوونتوس از 757 گلی که رونالدو در دوران فوتبالش به ثبت رسیده بود، عبور کرد.

كريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا  بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020 - اسپوتنیک افغانستان
یوونتوس 4 - اودینزه 1؛ برتری پرگل بانوی پیر در شب دبل رونالدو

در واقع ستاره 35 ساله پرتگالی حالا 758 گل در دوران فوتبال خود در تیم هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد، اسپورتینگ، یوونتوس و تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است. رونالدو در 1035 بازی رسمی 758 گل زده در حالی که پله در 815 بازی 757 گل زده بود.

رونالدو سال 2021 را درخشان آغاز کرد و حالا از مهاجمی اسطوره‌ای نظیر پله عبور کرده است. ژوزه بیکان با 805 گل در بازی‌های رسمی بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی است و کریستیانو امید دارد که در سال 2021 به او برسد و به بهترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا تبدیل شود که رکورد شگفت انگیز خواهد بود.

اخیرا مسی رکورد گلهای پله در سانتوس را شکسته بود و حالا نوبت کریستیانو است که از رکورد دیگری از پله عبور کند. رونالدو در حال حاضر سومین گلزن تاریخ فوتبال است که باید به روماریو با 772 گل به عنوان نفر دوم برسد و بعد از آن نوبت بیکان خواهد بود.

اکنون تنها جوزف بیکان برترین گلزن تاریخ، بالاتر از رونالدو قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала