Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو پس از برتری برابر اودینزه: با این پیروزی، اعتماد به نفس ما بیشتر شد

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از برتری شاگردانش برابر اودینزه گفت تیمش در این بازی بهترین یوونتوس ممکن نبوده ولی پیروزی خوبی بدست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس شب گذشته توانست با درخشش کریستیانو رونالدو در هفته پانزدهم رقابت‌های سری‌آ با نتیجه 4-1 اودینزه را شکست دهد. آندره آ پیرلو، سرمربی بانوی پیر از پایان این دیدار با رسانه‌ها صحبت کرد.

كريستيانو رونالدو يسجل هدفا في مباراة يوفنتوس وسامبدوريا  بالدوري الإيطالي 20 سبتمبر أيلول 2020 - اسپوتنیک افغانستان
یوونتوس 4 - اودینزه 1؛ برتری پرگل بانوی پیر در شب دبل رونالدو
پیرلو در این باره گفت:«این بهترین نمایش یوونتوس نبود زیرا بعد از یک شکست بد مقابل فیورنتینا به این بازی آمدیم و بنابراین کمی مضطرب بازی را آغاز کردیم؛ مخصوصا وقتی مهاجمان آنها به سمت ما می دویدند. با این پیروزی، اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردیم».
سرمربی بانوی پیر در ادامه گفت:«از نگرش تیم در ابتدای بازی راضی نبودم زیرا هنوز ترس شکست مقابل فیورنتینا احساس می شد و زمان بندی حرکات، مخصوصا در کناره ها خوب نبود. می دانستیم اودینزه عقب می کشد، ضد حمله می زند و منتظر اشتباهات ما می ماند اما با یارگیری پیشگیرانه مطمئن شدیم که این کار را انجام ندهند».
بعد از پایان بازی، پیرلو دیبالا را در آغوش گرفت و گفت:«ما به دیبالا نیاز داریم و او هم به ما نیاز دارد. او در طول هفته در تمرینات خیلی خوب کار کرد. می توان گفت در این بازی در شرایط بدنی بهتری بود و او را تا پایان در زمین نگه داشتیم زیرا امیدوار بودیم گل بزند».
میلان در صدر جدول حضور دارد و چهارشنبه یوونتوس با این تیم بازی خواهد کرد. دیداری که به نوعی تعیین کننده خواهد بود، پیرلو در این باره گفت:«من فصل گذشته به دیدن استفانو پیولی رفتم و بعضی از جلسات تمرینی او را دیدم زیرا به عنوان یک مربی او را تحسین می کنم و کنجکاو بودم تا ببینم در تمرینات چه کاری انجام می دهد. او حالا حاصل کار خود را درو می کند».

یوونتوس در حال حاضر با 27 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم جدول رده‌بندی سری A قرار دارد، این در حالی است که میلان با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала