Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: ما به یک نفر که در نوک خط حمله گلزنی کند، نیاز داریم!

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از پیروزی یک بر صفر برابر اوئسکای قعرنشین از مدیران این باشگاه خواست تا یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پس از پیروزی تیمش در نخستین بازی سال 2021 در کنفرانس نشست خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
اوئسکا 0 – بارسلونا 1؛ مسی برگشت، بارسلونا برنده شد
کومان ابتدا در مورد عملکرد شاگردانش در دیدار شب گذشته گفت:«عملکرد ما در نیمه اول عالی بود. بازی را کنترل و موقعیت های زیادی خلق کردیم. تلاش بسیار شد تا گل دوم به ثمر برسد اما متاسفانه شانس یاری نکرد. ما در برابر دروازه حریف، خوب و قاطع نیستیم».
سرمربی بارسا صحبت‌هایش را ادامه داد و گفت:«در بیست دقیقه پایانی بازی کمی اذیت شدیم اما عالی دفاع کردیم. وقتی خیال خود را از پیروزی راحت نکنید، همین می شود. هوئسکا کار را برای ما خیلی سخت کرد و مجبور بودیم درگیرانه بازی کنیم و همین موضوع به بازی ما آسیب زد».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در بارسه ستاره‌های تیمش هم صحبت کرد و گفت:«با وجود مهاجمی مثل مسی و مهاجم فوق‌العاده‌ای همچون دمبله باید از بین مارتین بریت‌ویت و آنتوان گریزمان یکی را انتخاب می‌کردیم که در نهایت مارتین را در ترکیب قرار دادیم. این مسئله مربوط به کیفیت بازی گریزمان نمی‌شود، بازی‌های زیادی در پیش داریم و به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم».
سرمربی بارسلونا در پایان با اشاره به نیاز تیم به جذب یک مهاجم جدید بیان داشت:«در اوایل فصل چند بار گفتم که نیاز به بازیکنی در خط حمله داریم که رقابت‌طلب و تأثیرگذار باشد و بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما جذب چنین بازیکنی به خیلی چیزها بستگی دارد».

باسلونا شب گذشته در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا به لطف گل دقیقه 27 فرنکی دیونگ در خانه اوئسکا به برتری یک بر صفر دست یافتند و به رده پنجم جدول صعود کردند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала