Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا پس پیروزی برابر چلسی: با همین سبک صبورانه قهرمان شدیم

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیوولا خوشحال است که بازیکنانش بار دیگر فوتبال ایده آل او را به نمایش می گذارند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا نمایش منچسترسیتی در جریان برد 3-1 مقابل چلسی را نوعی «بازگشت به اصل خویش» می داند.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
چلسی 1 من‌سیتی 3؛ شیرانی که در خانه بی‌صدا خفه شدند
سیتیزن‌ها با ارائه یک فوتبال روان، مالکانه و مبتنی بر پیدا کردن فضاها، توانستند به برد شیرینی در خانه چلسی دست پیدا کنند. سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه پس از بازی، به تعریف و تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و گفت:«واقعا خوب بازی کردیم. متاسفانه در لحظه آخر گل خوردیم ولی این نتیجه در استفموردبریج فوق العاده است. امروز مثل دو-سه سال قبل بودیم».
گواردیولا در ادامه گفت:«این یک برد مهم در خانه چلسی است. لیگ برتر امسال به هر دلیلی عجیب است. همه چیز خیلی عجیب است و فقط باید روی بازی ها تمرکز کرد و جدای از آن، خونسرد بود. امیدوارم در شش-هفت بازی انتهای فصل، در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم».
گواردیولا در مورد عملکرد شاگردانش گفت:«حریف بازی را با پرس شدید آغاز کرد ولی ما فرصت جز گل لحظه آخر، فرصت چندانی به آن ها ندادیم و خیلی خوب بازی کردیم. این نتیجه در استفموردبریج عالی است ولی عملکرد تیم هم بسیار خوب بود. تیمی که چنین نمایشی نداشته باشد، نمی تواند به عناوین قهرمانی برسد».
پپ در پایان صحبت‌هایش افزود:«من همان سرمربی هستم که بودم، کادر فنی همان است، بازیکنان هم همان بازیکنان هستند و تفکرات ما نیز تغییری نکرده است. ما با بازی کردن به طرزی که امروز بازی کردیم، در گذشته به عناوین قهرمانی دست یافتیم. در این مدت آن ریتم لازم را کم داشتیم که امروز دوباره به آن دست یافتیم».

منچسترسیتی شب گذشته در خانه چلسی و به خصوص در نیمه اول نمایش فوق العاده ای ارائه داده و موفق شد در نهایت با نتیجه 1-3 این تیم را در استمفوردبریج مغلوب کند. منچسترسیتی در بازی بعدی خود در نیمه نهایی جام اتحادیه به دیدار همشهری خود منچستریونایتد می‌رود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала