Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس و پائولو دیبالا لازم و ملزوم هم اند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس می‌گوید یوونتوس و پائولو دیابالا به هم نیاز دارند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در شبی 4 بر یک از سد اودینزه گذشت که علاوه بر درخشش کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا هم گلزنی کرد.

آندره‌آ پیرلو با اشاره به عملکرد خوب دیبالا پس از پایان این بازی گفت:«ما به دیبالا نیاز داریم و او هم به ما نیاز دارد. پائولو در طول هفته خیلی خوب تمرین کرده بود و در همان جریان بازی هم می‌شد گفت که او حالا در وضعیت فیزیکی بهتری است. به همین دلیل بود که دیبالا را تا پایان بازی در زمین نگه داشتیم چون امیدوار به گلزنی‌اش بودیم».

پیرلو در ادامه همچنان به ستایش از ستاره آرجنتینی تیمش پرداخت و گفت:«پائولو در طول هفته خیلی خوب تمرین کرده بود و در همان جریان بازی هم می‌شد گفت که او حالا در وضعیت فیزیکی بهتری است. به همین دلیل بود که دیبالا را تا پایان بازی در زمین نگه داشتیم چون امیدوار به گلزنی‌اش بودیم».

پیرلو در آستانه دیدار یووه و میلان از مربی رقیب تمجید کرد و گفت:«فصل گذشته با استفانو پیولی ملاقات داشتم و چندین بار تمرینات میلان را از نزدیک دیدم. من پیولی را به عنوان یک مربی تحسین می‌کنم و کنجکاو بودم ببینم که او در میلان چه کارهای می‌کند. استفانو حالا پاداش آن کارها را در میلان می‌گیرد».

قرارداد دیبالا در حال حاضر درآمد هفت میلیون یورویی در سال برای او به همراه دارد که او را تبدیل به یکی از پردرآمدتر ین بازیکنان سری آ ایتالیا می‌کند. البته بایستی اشاره کرد که این بازیکن تا ماه جون 2022 با یووه قرارداد دارد و در صورتی که نتواند با سران باشگاه یوونتوس به توافق برسد، احتمالاً در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала