Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت تنگاتنگ غول‌های اسپانیا برای جذب ستاره بایرن مونیخ

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا رقابت تنگاتنگی برای جذب ستاره اتریشی بایرن مونیخ دارند.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا قراردادش در پایان این فصل با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و باشگاه‌های معتبری به دنبال جذب ستاره اتریشی هستند.

Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید در آستانه جذب دیوید آلابا است

بر اساس گزارش نشریه «مارکا»، آلابا تصمیم خود را برای ترک بایرن مونیخ به روشنی بیان کرده و با توجه به اینکه قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا برای ثبت امضای این بازیکن تلاش زیادی می‌کنند.

رئال مادرید بهترین گزینه برای آلابا به نظر می‌رسد چرا که تیم زین‌الدین زیدان به چنین بازیکنی نیاز مبرمی دارد و می‌تواند خواسته‌های مالی ستاره اتریشی را فراهم کند. عکس این موضوع در بارسلونا هم وجود دارد.

ژاوی هرناندز ستاره سال‌های نه‌چندان دور بارسا رابطه خوبی با بازیکنان معتبر فوتبال جهان دارد و از مدت‌ها پیش ابراز امیدواری کرده بود تا داوید آلابا به بارسلونا بیاید ولی کاتالان‌ها تمرکز خود را روی جذب اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی گذاشته بودند و به همین خاطر آلابا به رئال مادرید نزدیک‌تر شد.

در این میان باشگاه‌های پاری‌سن‌‌جرمن و منچستریونایتد نیز برای گرفتن امضای آلابا می‌جنگند اما مدافع توانمند اتریشی همیشه گفته است که دوست دارد در لالیگا سانتاندر بازی کند و رئال مادرید بیش از بارسلونا مایل است تا آرزوی آلابا را محقق کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала