Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست هالندی‌ها از ون‌ ده‌بیک؛ هر چه زودتر یونایتد را ترک کن

© REUTERS / ANDY RAINخوان ماتا نجم مانشستر يونايتد
خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه تلگراف، در گزارش امروزش از دونی ون ده‌بیک، هافبک هالندی منچستریونایتد خواست تا هر چه زود وسایل خود را جمع کرده و الدترافورد را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونی ون ده‌بیک، تابستان گذشته با مبلغ 40 میلیون یورو، از آژاکس به منچستریونایتد پیوست و تا حالا در ترکیب ثابت این تیم جای پیدا نکرده است.

دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان
رقابت غول‌های اروپایی بر سر فن ده‌بیک

آخرین بازی او در ترکیب ثابت شیاطین سرخ، در لیگ برتر 20 دسامبر سال گذشته برابر لیدز بود و برابر اورتون در جام اتحادیه نیز به تاریخ 23 دسامبر دقایقی بازی کرد.

وضعیت این بازیکن هالندی نشان می‌دهد که او جایی در ترکیب ثابت سولسشر ندارد و با توجه به درخشش برونو فرناندز، پُل پوگبا، مک‌تومینای و فرد این بازیکن شانسی برای بازی پیدا نخواهد کرد.

این موضوع سبب نگرانی هالندی‌ها شده و آن‌ها می‌دانند که ون‌ ده‌بیک با چنین شرایطی در ترکیب تیم ملی کشورش نیز نخواهد درخشید و شانس این تیم برای قهرمانی در اروپا، کاهش خواهد یافت.

به همین دلیل مطبوعات این کشور به درخواست مکرر شهروندان هالند، به ستاره یونایتد فشار وارد می‌کنند تا این تیم را ترک به باشگاه دیگری بپیوندد.

نشریه تلگراف، در گزارش امروزش از دونی ون ده‌بیک، خواست تا هر چه زود وسایل خود را جمع کرده و الدترافورد را ترک کند.

جدا از این نشریه، برخی دیگر از رسانه‌های مطرح هالندی خواهان جدایی این بازیکن اند و از فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی می‌خواهند تا با این بازیکن صحبت کنند.

این در حالی‌ست که سولسشر از دونی خواسته تا برای رسیدن به ترکیب ثابت صبور و روی تمرین خودش متمرکز باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала