Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند «یورگن کلوپ» به منچستریونایتد

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلوپ پس از شکست شاگردانش برابر ساوتهمپتون ضمن انتقاد از داوری به منچستریونایتد نیز حمله کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس شب گذشته ساوتهمپتون در خانه به دیدار لیورپول مدافع عنوان قهرمانی رفت و با یک گل به برتری رسید.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
ساوتهمپتون 1 – لیورپول 0؛  برای یونایتد بهتر از این نمی‌شود
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس از پایان دیدار در نشست خبری حضور پیدار کرد و در مورد اتفاقات شب گذشته صحبت کرد. کلوپ ابتدا با انتقاد از داور این بازی گفت:«در این بازی باید داور دو خطای پنالتی به سود ما می‌گرفت، یکی خطایی که روی سادیو مانه رخ داد و دیگری توپی بود که به دست بازیکن ساوتهمپتون خورد. این البته بهانه‌ای برای عملکرد ما در این دیدار نیست اما می‌توان در چنین بازی‌هایی حداقل یک امتیاز گرفت. حالا باید از خود واکنش نشان دهیم».
کلوپ در ادامه در پیوند به شکست شاگردانش برابر ساوتهمپتون گفت:«ساوتهمپتون شایسته این پیروزی بود. شما نمی‌توانید در برابر چنین حریفی غافلگیر شوید اما فکر می کنم در این مسابقه چنین اتفاقی برای ما رخ داد. ما باید خیلی بهتر از اینها عمل می کردیم و فکر می‌کنم در اوایل بازی همانطور بازی کردیم که آنها می‌خواستند».
سرمربی آلمانی مرسی‌سایدها در پایان صحبت‌هایش کنایۀ تندی به منچستریونایتد حواله کرد و گفت:«حالا شنیدم که منچستریونایتد در دو سال اخیر بیشتر از پنج و نیم سالی که من در لیورپول هستم، پنالتی به سودشان اعلام شده است. ایده‌ای ندارم، اینکه آیا مقصر من هستم یا اینکه چطور این اتفاق‌ها می‌افتد. اکنون تمرکز ما روی این است که روند بازی خودمان را تغییر دهیم».

با توجه به این باخت حالا جایگاه تیم یورگن کلوپ در صدر جدول به خطر افتاده و منچستر یونایتد می تواند با کسب یک امتیاز در بازی بعدی خود به رتبه اول صعود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала