Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از اشتیاق مودریچ به تمدید قرارداد تا سکوت راموس؛ اخرین جزئیات از شرایط دو ستاره رئال

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه اسپانیایی به شرایط تمدید قرارداد سرجیو راموس و لوکا مودریج که کمتر از شش ماه دیگر با رئال قرارداد دارند، اشاره کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی رئال مادرید در نخستین نشست خبری خود در سال جدید و پیش از جدال برابر سلتاویگو صراحتاً اعلام کرد که باید تمدید قرارداد دو ستاره تیمش یعنی سرخیو راموس و لوکا مودریچ نهایی شود.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
سیتی به فکر جذب راموس؛ دشمن قدیمی شاگرد گواردیولا می‌شود؟

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، شرایط برای لوکا مودریچ راحت تر است. هافبک کروات رئال با وجود کاهش دستمزد پذیرفته که قراردادش تا 2022 تمدید شود. هنوز قرارداد او امضا نشده اما توافق شفاهی انجام شده و مودریچ تا 2022 در برنابئو خواهد بود. این هافبک کروات پیشنهاد تمدید قرارداد 1 ساله لوس بلانکوس را پذیرفته است.

در فصل جاری، مودریچ در 22 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته است و موفق شده تا 4 گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد. در این میان اما، شرایط سرجیو راموس پیچیده است.  در همین حال، گفته می‌شود که فلورینتو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید شخصا در چهارشنبه گذشته با راموس در مورد تمدید صحبت کرده است.

پیشنهاد رئال مادرید تمدید یک ساله به علاوه تمدید مشروط یک سال دیگر است. راموس از سویی باید ده درصد از دستمزد خود که سالی 15 میلیون یوروست را رد کند. کاپیتان رئال مادرید فعلا به این پیشنهاد پاسخی نداده است. راموس انتظار دارد که دستمزدش کم نشود و از طرفی تمدید قراردادش دو ساله بدون هیچ پیش شرطی باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала