Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب خبری؛ مسی و راموس هم‌تیمی می‌شوند!

© AFP 2023 / Curto De La TorreИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником "Реал Мадрида" Серхио Рамосом
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه معروف « ال چرینگیتو» اسپانیایی از احتمال هم‌تیمی‌شدن سرجیو راموس و لیونل خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی شرایط تمدید قرارداد سرجیو راموس، مدافع و کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید را زیر نظر گرفته است.

Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
سیتی به فکر جذب راموس؛ دشمن قدیمی شاگرد گواردیولا می‌شود؟

سران این باشگاه انگلیسی در صورت عدم دریافت پیشنهاد از سوی رئال، برای جذب مرد اسپانیایی وارد عمل خواهد شد. این گزارش در حالی منتشر شده است که چند روز پیش «لیونل مسی» نیز وارد 6 ماه پایانی قرارداد خود با بارسلونا شد و شرایط مشابهی با مدافع رئال دارد.

ادعای دیگر در این باره به این موضوع برمی‌گردد که راموس به رییس باشگاه رئال گفته است پاری‌سن‌جرمن قصد دارد با جذب او در کنار لیونل مسی تیم فوق‌العاده بزرگی را تشکیل دهد و حتی رئیس رئال مادرید نیز تایید کرده که در صورت دریافت پیشنهاد برای سرخیو راموس به آنها توجه خواهد کرد.

کهکشانی ها درصورتی که در اوایل سال 2021 برای امضای قراردادی جدید با مدافع اسپانیایی تیم شان وارد مذاکره نشوند، یکی از دارایی های ارزشمند خود را از دست خواهند داد. راموس با توجه به اتمام قراردادش با رئال مادرید، و همچنین باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، می تواند با باشگاه های انگلیسی وارد مذاکره شود و این در حالی است که کهکشانی ها هنوز پیشنهاد جدیدی به کاپیتان خود نداده اند.

جایگاه راموس به عنوان اسطوره مادرید از مدت ها پیش تثبیت شده و او به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا، پس از بازگشت از سویا به سانتیاگو برنابئو در سال 2005، به رئالی ها کمک کرد تا پنج بار لالیگا و چهار بار لیگ قهرمانان را فتح کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала