Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق شگفت‌انگیز؛ استقبال راموس از همبازی‌شدن با مسی

© AP Photo / Daniel Ochoa de Olza"Barselona"nın hücumçusu Lionel Messi və Madrid "Real"ının müdafiəçisi Serxio Ramos
Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع اسپانیایی رئال مادرید از حضور در پی‌اس‌جی استقبال کرده و همچنین در صورت همبازی شدن با فوق تساره بارسلونا، خوشحال خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس کاپیتان رئال‌مادرید هنوز قرارداد جدیدی با باشگاهش نبسته و شاید این آخرین فصل حضور او در جمع کهکشانی‌ها باشد.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان
بمب خبری؛ مسی و راموس هم‌تیمی می‌شوند!

برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» مدعی شد، راموس 34 ساله مشکلی ندارد قراردادش تمدید نشود و به پاری‌سن‌‌جرمن برود. کاپیتان کهکشانی‌ها همچنین از همبازی شدن احتمالی با لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا هم استقبال کرده است.

راموس و مسی هردو شرایط مشابهی دارند و با توجه به پایان یافتن قراردادشان در پایان فصل، از حالا آزاد هستند با باشگاه‌های خواهان‌شان شخصاً مذاکره کنند. طبق گزارش جوزپ پدررول، خبرنگار ال چیرینگیتو راموس چهارشنبه گذشته با فلورنتیو پرز دیدار داشت و از گوش دادن به پیشنهادهای دیگر تیم‌ها صحبت کرد.

پرز نیز در این جلسه نیز به کاپیتان خود گفت: اگر پیشنهاد خوبی داشتی، ما درک خواهیم کرد. خبرنگار اسپانیایی که با دی مارتزیو کار می کند و برای اسکای می نویسد از پیگیری شدید پاریس برای جذب راموس نوشت. باشگاه پاری سن ژرمن کاملا علاقه دارد تا با پرداخت حقوق مدنظر راموس، او را به فرانسه آورد.

راموس بر سر مبلغ قرارداد با رئالی ها به توافق نرسیده و هنوز مشخص نیست که کاپیتان مادرید در این باشگاه می ماند یا خیر.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала