Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر ناامید کننده برای رئالی‌ها؛ راموس پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد

© REUTERS / JUAN MEDINAПолуфинал ЛЧ "Реал Мадрид" - Бавария Мюнхен"
Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که سرجیو راموس بیش از هر زمان دیگری به جدایی از رئال مادرید نزدیک شده است.

به گزاشر اسپوتنیک،  زین‌الدین زیدان به ادامه حضور راموس در رئال مادرید علاقه دارد و گزارش‌ها از روند خوب مذاکرات راموس و رئال مادرید بود.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان
بمب خبری؛ مسی و راموس هم‌تیمی می‌شوند!

اکنون اما بسیاری از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این مدافع اسپانیایی به تمدید قرارداد «نه» گفته است. مدت زمان تمدید قرارداد با رئال از اساسی‌ترین موضوعات میان طرفین است. کاپیتان کهکشانی‌ها پیشنهاد یک ساله‌ای از باشگاه دارد که در آن مانند فصول قبل سالیانه 12 میلیون یورو دریافت می‌کند که البته با توجه به کاهش 10 درصدی قراردادها،‌ از این مبلغ کاسته خواهد شد اما راموس به تمدید یک ساله علاقه‌ای ندارد.

گفت‌و‌گو میان او و باشگاه عادی تلقی می‌شد اما طبق چیزی که مارکا نوشته همه چیز تغییر کرده و راموس پیشنهاد تمدید را رد کرده است. باشگاه رئال مادرید هم با قبول رد پیشنهاد به او اجازه داده تا به پیشنهادات دیگر توجه کند زیرا سیاست این باشگاه اجازه نمی‌دهد به بازیکنان بالای 30 سال پیشنهاد تمدید بیش از یک سال ارائه شود.

در واقع راموس به پرز گفته که شنیده پی‌اس‌جی می‌خواهد یک تیم عالی را با جذب او و مسی تشکیل بدهد و پرز هم گفته است که راموس می تواند به پیشنهادهایش گوش بدهد‌. با روند کنونی جدایی کاپیتان کاملا محتمل به نظر می رسد و تلاشها برای جذب الابا هم در همین راستا است.

کاهش درآمدها برای رئال هم مشکل بوجود آورده اما در مورد راموس مسئله اصلی سن اوست. گفتنی است خبرنگار ال چرینگیتو هم اعلام کرده مدیران تیم پاریسن ژرمن به راموس گفته‌اند به پاریس بیاید تا تیمی با حضور او و مسی تشکیل شود. یک پیشنهاد وسوسه انگیز که حالا باید دید واکنش راموس به آن چه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала