Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد دی‌سی‌یونایتد به اوزیل؛ بازی‌ساز آلمانی به واشنگتن می‌رود؟

© REUTERS / Dylan Martinezمسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوزیل "مذاکرات خود را با دیسییونایتد" آغاز کرد که در آن پیشنهاد سودآوری از باشگاه MLS بدست خواهد آورد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود مسوت اوزیل با تیم "MLS" دی‌سی‌یونایتد وارد مذاکره شده و این نشان می‌دهد که او درمورد پایان کار در آرسنال فکر می‌کند.

در حالی‌که اوزیل در امارات کاملاً ستاره مورد علاقه مربیان بود اما میکل آرتتا پس از کنار گذاشتن‌اش از ترکیب اصلی تیم‌های لیگ برتر و لیگ اروپا، فرصت حتی یک بازی را نیز از این ستاره گرفت.

به گزارش فوتبال لندن، بازیکن آلمانی از نظر دستمزد در آرسنال (حدود 350.000 پوند در هفته) بالاترین دستمزد را می‌گیرد و اکنون می‌خواهد به یک بسته پیشنهادی تیم آمریکایی گوش دهد.

گزارش شده که پیشنهاد دی‌سی‌یونایتد شامل گسترش مارک اوزیل در استادیوم آئودی فیلد همراه با کالاهای تجاری شخصی وی است.

همچنین گفته می‌شود که برنامه‌هایی طراحی شده که وی را به "چهره" تیم مستقر در واشنگتن تبدیل کرده و به برندهای خود در سراسر جهان کمک می‌کند.

گزارش شده که دکتر اركوت سوگوت نماینده مسوت، رابطه نزدیكی با سام پورتر مدیر اجرایی  دی‌سی‌یونایتد دارد كه در آوردن وین رونی به این باشگاه در تابستان 2018 بسیار تأثیرگذار بود.

اوزیل بعنوان نام مارک بعدی این باشگاه بعد از رونی ظاهر خواهد شد، هرچند از ماه مارچ تاکنون بازی رقابتی انجام نداده و از نظر آمادگی جسمانی مناسب نیست.

اخیراً میکل آرتتا پس از اعتراف به "ما نمی‌توانیم اعداد موجود را حفظ کنیم" در ماه جنورز به خروج گسترده ستاره‌هایش اشاره کرد.

با این وجود اوزیل همیشه قبلاً اصرار داشت که باقیمانده قرارداد پرسود آرسنال را که قرار است در تابستان منقضی شود، ادامه خواهد داد.

این اولین بار است که گزارش می‌شود اوزیل و همکاران‌اش برای اطمینان از انتقال وارد مذاکره می‌شوند و یک خروج احتمالی جنوری فضا را در بخش دستمزد توپچی‌ها قبل از بازسازی تابستانی بسیار کمک می‌کند.

سئاد کولاشیناج مدافع و همچنین سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مدافع میانی کهنه‌کار به زودی این تیم را ترک خواهند کرد.

در اوایل هفته آرسنال، خروج ویلیام سالیبا را هم تأیید کرد، پس از آنکه این بازیکن جوان به خروج قرضی از نیس از لیگ 1 پرداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала