Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: چهار بار متوالی رسیدن به فینال جام اتحادیه فوق العاده است

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که تیمش در بهترین شرایط در فینال جام اتحادیه حضور خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، سیتی در شبی که مالک توپ و میدان بود و اجازه موقعیت سازی چندانی به یونایتد نداد، با دو گل به برتری رسید تا حریف ژوزه مورینیو و تاتنهام در فینال رقابت های جام اتحادیه شود.

Тренеры во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد 0 – منچسترسیتی 2؛ پپ با شکست سولسشر حریف مورینیو شد

از زمان استخدام پپ گواردیولا روی نمیکت سیتیزن‌ها، این تیم در چهار فصل اخیر به فینال جام اتحادیه رسیده و این بار نیز با برتری 0-2 مقابل یونایتد به این مهم دست یافتند. سرمربی سیتی پس از پایان این دیدار به ستایش از این دستاورد تیمش پرداخت.

گواردیولا ابتدا به تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی پرداخت و گفت:«زمانی که سیتی از آمادگی ذهنی لازم برای رسیدن به موفقیت برخوردار باشد به دستاوردهای فوق العاده ای می رسد. این را می‌دانم که ارزش جام اتحادیه مانند لیگ قهرمانان نیست، اما چهار بار متوالی رسیدن به فینال فوق العاده است و من از کیفیت این تیم واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ام».
گواردیولا در ادامه در مورد رویارویی با تاتنهام در فینال این رقابت‌ها گفت:«ما در بهترین شرایط ممکن خواهیم بود، تاتنهام یک تیم بزرگ است، اما در حال حاضر ما به آن مسابقه فکر نمی کنیم. در حال حاضر همه چیز معطوف به داشتن ثبات است. ما پیش فصل مناسبی نداشتیم و به همین دلیل به کمی وقت نیاز داریم، اما فکر می کنم در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم».

پپ گواردیولا در پایان بازی این پیروزی را به کالین بل، اسطوره فقید سیتی که به تازگی فوت کرد تقدیم کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала