Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا هم مانع بارسا نشد؛ 24 جنوری روز انتخابات ریاست باشگاه

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا علیرغم افزایش شماری افراد مبتلا به کوید 19؛ تاریح انتخابات 24 جنوری را تصویب کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با وجود درخواست برای به تعویق افتادن برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به خاطر افزایش مبتلایان کروناویروس، هیئت مدیره بارسا 24 جنوری را برای انتخابات ریاست تأیید کرد.

منطقه کاتالونیا اخیراً محدودیت‌های جدیدی را اعمال کرده تا تلاش کند سرعت گسترش مبتلایان کوید 19 را کاهش دهد، از 7 جنوری تا 10 روز دیگرقوانین سختگیرانه روی دست گرفته شده است.

اگرچه این مسئله با تاریخ توافق شده قبلی برای انتخابات تداخل ندارد اما به دلیل ترس از عدم امکان رأی دهی برخی اعضا در آن، به تعویق افتادن این انتخابات مطرح گردید.

جوردی کاردونر نایب رئیس سابق بارسا از جمله مخالفان تأیید تأخیر بود و در مصاحبه با اسپورت پیشنهاد کرد که به تعویق انداختن انتخابات "عدم احترام و حمله به سلامتی اعضای ما" است.

24 جنوری تأیید شد

اما بارسا روز پنجشنبه تأیید کرد که تاریخ 24 جنوری و "تمام مراحل" توسط مقامات محلی پذیرفته شده است.

به عنوان بخشی از بیانیه بارسا تأیید کرد: "هیئت مدیره همچنین 24 جنوری را به عنوان تاریخ انتخابات تصویب کرده و همه مراحل توسط ژنرالیت کاتالونیا، در ارتباط با وزارت‌خانه‌های بهداشت کشور، ورزش و روش پذیرفته شده است. تمام تلاش‌ها برای اطمینان از این‌كه داوطلبان پیشین می‌توانند برگه‌های پشتیبانی را در بهترین شرایط ممكن و با حداكثر زمان موجود جمع آوری كنند، انجام شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала