Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال دست به دامن بانک شد؛ توپچی‌ها 120 میلیون قرض گرفتند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال ارسنال از طرح کرونای بانک انگلستان رقم 120 میلیون پوندی را به گونه قرضی دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرسنال قرض 120 میلیون پوندی از بانک انگلستان برای کمک به حفظ امور مالی خود در پی شیوع بیماری ویروس کرونا دریافت نمود.

این باشگاه نشان داد که معیارهای طرح تسهیلات مالی شرکت کوید را که برای حمایت از مشاغل در طول دوره اختلال ناشی از ویروس ایجاد شده، برآورده کرده است. این طرح کمک مالی کوتاه مدت به شرکت‌های بزرگ دارای رتبه اعتباری بالا ارائه می‌دهد که سهم قابل توجهی در اقتصاد انگلستان دارند.

وام کوتاه مدت که در ماه می 2021 قابل بازپرداخت است، روشی برای کمک به باشگاه‌ها برای کاهش بار مالی شان بوده که در آن زمان همسایگان تاتنهام از طرح وام 175 میلیون پوندی در تابستان گذشته استفاده کرد.

CCCF در تاریخ 17 مارچ سال گذشته توسط این بانک راه اندازی شد كه قصد دارد از این طرح به عنوان راهی برای كمك به شركت‌ها برای مقابله با اختلال در جریان‌های نقدی آنها استفاده كند.

تصور می‌شود که این طرح تاکنون بیش از 20 میلیارد پوند به حدود 100 شرکت از جمله ایسی‌جیت، مارکس و اسپنسر و گریگز وام داده باشد.

تابستان گذشته آرسنال نزدیک به 80 میلیون پوند برای نقل و انتقالات هزینه کرد - از جمله 45 میلیون پوند برای خرید توماس پارتی از اتلتیکو مادرید، 23 میلیون پوند برای امضای گابریل مگالاهس مدافع لیل و 7.2 میلیون پوند برای پابلو ماری.

این باشگاه برای انتقال سدریک سوارس از ساوتهمپتون و ویلیان از آرسنال از نقل و انتقالات رایگان استفاده کرد در حالی‌که دروازه‌بان امیلیانو مارتینز را نیز با 20 میلیون پوند به استون ویلا فروخت.

توپچی‌ها هنوز تعداد زیادی درآمدزایی روی دست دارند از جمله مسوت اوزیل اخراج شده که علی‌رغم این‌که از تیم‌های لیگ برتر و لیگ اروپا میکل آرتتا خارج شد، هفته‌ای 350 هزار پوند درآمد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала