Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین تست زیدان منفی است

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید تست اول PCR اش منفی‌ست اما باید همچنان در قرنطین باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از تماس با کسی که اخیراً آزمایش کوید 19اش مثبت بود، قرنطین شد ولی اولین آزمایش PCR برای او منفی تشخیص شد و اما باید همچنان در قرنطین باشد. اگر او نتواند در بازی با اوساسونا روی نیمکت تیم‌اش بنشیند، دیوید بتونی مرد شماره دو فرانسوی جای او خواهد نشست.

او تمرین روز پنجشنبه تیم اصلی را نظارت نکرد و اگرچه نتیجه آزمایش PCR در اواخر روز منفی بود، اما هنوز طبق پروتکل لالیگا باید مربی فرانسوی همچنان در انزوا باشد.

زیدان دیشب فقط برای انجام تست PCR و همچنین آزمایش آنتی‌ژن دیگری به محل تمرین والدبباس مادرید رفت. تست سرمربی مادرید برای تست سریع آنتی ژن منفی بود و تست PCR نیز نتیجه منفی داد.

اگر تست دوم او منفی باشد می‌تواند با بقیه اعضای تیم به کار خود برگردد. با این حال، زمان‌بندی می‌تواند بسته به نزدیکی تماس و آخرین باری که زیدان با فرد در تماس بوده، کاهش یابد.

بتونی آماده است تا به جای زیدان وارد عمل شود

اگر زیدان نتواند مربیگری تیم را در بازی شنبه برابر اوساسونا و در سوپرجام برابر اتلتیک در پنجشنبه را حضور یابد، دیوید بتونی وارد میدان خواهد شد. بتونی از زمانی که رئیس برنابئو مسئولیت رئال مادرید کاستیا را برعهده داشت شش سال دستیار زیدان بود و این زوج با هم یکجا بودند. او پروانه UEFA Pro خود را دارد و به او مدارکی را می‌دهد تا به عنوان اولین مربی ارشد مادرید مسئولیت هدایت رئال را بر عهده بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала