Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل نرود، آرسنال ضرر می‌کند

© REUTERS / PAUL CHILDSMesut Özil
Mesut Özil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی‌که مسوت اوزیل به فرنباغچه منتقل نشود ماندن او 8.75 میلیون پوند برای آرسنال هزینه در پی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد آرسنال از مسوت اوزیل هافبکی که علی‌رغم عدم حضور در این فصل در هفته 350.000 پوند دریافت می‌کند در راه فنرباغچه است.

اگر اوزیل بخواهد بماند، آرسنال مجبور به پرداخت 8.75 میلیون پوند در طول دوران ماندن او می‌شود.

طبق گزارشات ستاره آلمانی پس از تحمل رابطه "نه چندان خوب" با تیم لندنی، با تیم ترکیه‌ای فنرباغچه یک توافق سه ساله را انجام داده است.

ارکوت سوگوت نماینده این هافبک گفته که این انتقال در 10 روز آینده انجام خواهد شد زیرا موکل‌اش در این فصل فوتبال لیگ برتر یا لیگ اروپا بازی نکرده است.

اما این نگرانی در باشگاه وجود دارد که این بازیکن 32 ساله می‌تواند یک حرکت فوری را لغو کند و هزینه‌های سنگینی را از تیم فعلی خود بگیرد.

قرارداد اوزیل در آرسنال هنوز 25 هفته مانده تا 350.000 پوند در هفته ادامه داشته باشد، به این معنی که او همچنان می‌تواند 8.75 میلیون پوند تا پایان جون دریافت نماید.

در حالی که آخرین توافق او به این معنی است که هافبک در پایان معامله "پاداش وفاداری" زیادی دریافت می‌کند، حتی اگر او به بازی داده نشود.

این کاملاً تضاد با وضعیت فنرباغچه است، در حالی‌که این باشگاه در حال حاضر با 275 میلیون پوند بدهی مبارزه می‌کند و این باعث شده آنها از هواداران کمک مالی به لایحه دستمزد را بخواهند. و این باعث ایجاد نگرانی در آرسنال شده که اوزیل می‌تواند به جای ماندن در شمال لندن نزدیک شود و هزینه‌های قرارداد خود را بجای انتقال سریع بگیرد.

اوزیل از زمان پیروزی 1-0 مقابل وستهام در مارچ 2020 برای توپچی‌ها بازی نکرده در حالی‌که پاس گل برای گل دیرهنگام الكساندر لاكازت را در آن بازی ارائه داد.

پس از قرنطینه شدن انگلستان، اوزیل در حالی که در پایان فصل مصدومیت می‌دید توسط میکل آرتتا روی نیمکت نگه داشته شد. اما او در این فصل دوباره به تیم دعوت نشد و این بازیکن 32 ساله را به تماشای تلاش تیمش در نیمه پایانی لیگ برتر واگذار کرد.

در چهار ماه گذشته تنها شاهد وخیم شدن رابطه اوزیل و باشگاه بوده‌ایم و شایعات مربوط به اتاق رختکن سمی در شمال لندن درز کرده است.

در حالی که ممکن است هیئت مدیره از رفتن بازیکن آلمانی خوشحال باشد اما با انتشار اخبار توافق با فنرباغچه هواداران مضطرب شدند.

دیلی استار با ترک پیراهن شماره 10 از آرسنال نگاهی به شش بازیکنی انداخت که آرتتا می‌توانست جایگزین بازیکن 32 ساله کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала