Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌ایی که تنها در 4 ماه ارزش 10 برابر یافت

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدری ستاره بارسا فقط در مدت چهار ماه ارزش خود را در بازار 10 برابر کرد و اکنون 50 میلیون ارش دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پدری گونزالس ستاره 18 ساله بارسلونا با انجام یازده بازی برای این تیم، یکی از بزرگترین شگفتی‌های فصل برای کاتالان ها بوده است. پیشرفت چشمگیر و بدل شدن به انتخاب اول کومان، او را به یکی از آینده‌دارترین جوانان در فوتبال تبدیل کرده است. عملکرد عالی او در حالی مورد توجه قرار گرفته و ارزش بازاری وی طبق گزارش پورتال تخصصی "ترانسفرمارکیت" در حال حاضر به 50 میلیون یورو بال رفته است که او نمایش های چشم نواز در خط میانی بارسا داشته است. رقم فعلی او در بازار، درست به انداز مبلغی است که ادن هازارد بازیکن مادریدی و فیلیپ کوتینیو بازیکن بارسا در پنجره نقل و انتقالات چند میلیونی بازی کرده اند، قیمت گذاری شده است.

نباید فراموش کرد که بارسا موفق شد پدری را با مبلغ 5 میلیون یورو از لاس پالماس به خدمت بگیرد، بنابراین ارزش هافبک جوان پس از نمایش‌های درخشان در ترکیب تیم اصلی بارسا، 10 برابر شده است.با چنین ارزشی، پدری پس از لئو مسی(80 میلیون)، آنسو فاتی (80)، مارک-آندر ترشتگن(75) ، فرانکی دی‌یونگ (65) و آنتوان گریزمان (60) به ششمین بازیکن با ارزش بارسا در بازار فعلی بدل می شود.

این در حالیست که او در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، گل ویلیامز را خیلی زود بران کرد و نیز توانست یک پاس گل برای مسی بسازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала