Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد آدیداس با آلابا؛ ستاره اتریشی به برنابئو نزدیک‌تر شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی آدیداس با دیوید آلابا قرارداد همکاری بست و این حمایت مالی میتواند در انتقال به رئال مادرید مُهم باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ آدیداس غول لباس‌های ورزشی آلمان با دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ به خاطر حمایت مالی وی قرارداد بست در حالی‌که رابطه طولانی مدت با سانتیاگو برنابئو دارد.

نام آلابا به طور مداوم با انتقال به رئال مادرید و احتمال پوشیدن پیراهن سفید توسط ملی پوش اتریشی بر دو عامل اصلی مرتبط است. اول پیشنهاد موردنظر او و سپس قرارداد چهار ساله‌ای است که باشگاه لالیگایی آماده است تا برای این مدافع آنرا ارائه دهد. آلابا یک هدف بلند مدت برای هیئت مدیره مادرید بوده و اکنون می‌تواند لحظه ایده آل باشد به ویژه با توجه به آینده نامشخص راموس در مادرید.

عامل دیگری که می‌تواند دو طرف را به هم نزدیک کند، برند لباس ورزشی آدیداس است که این شرکت آلمانی از سال 1998 تأمین کننده رسمی لباس رئال مادرید بوده و این باشگاه در سال گذشته روابط خود را تا سال 2028 با آدیداس متعهد کرد.

حالا غول لباس ورزشی آلمانی با ملی پوش اتریشی تعهد همکاری بسته و حالا شایع شده که این همکاری در نهایت منجر به انتقال وی به برنابئو خواهد شد.

آنچه مسلم است تمایل آلابا به جدایی از بایرن پس از 12 سال حضور در آلیانز آرنا است. این بازیکن برای یک چالش جدید آماده می‌شود اما می‌خواهد با باشگاهی که دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده، قرارداد ببندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала