Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک فلیک به شکستن رکورد پپ در بوندس لیگا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که تیم هانسی فلیک بتواند مونشن گلادباخ را شکست بدهد، مربی آلمانی با رکورد پپ گواردیولا در آلمان برابری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بایرن مونیخ امشب از ساعت 12:00 به وقت کابل با انگیزه‌ای مضاعف با بروسیا مگلادباخ دیدار خواهد کرد تا جایگاه خود در صدر جدول را تحکیم ببخشد و پیروزی در این دیدار نیز به هانسی فلیک اجازه می‌دهد با رکورد پپ گواردیولا به عنوان مربی که سریعترین 100 امتیاز را در بوندس لیگا کسب کرد، برابری نماید.

مربی کاتالان در زمان حضورش در بایرن (2013 و 2014) 100 امتیاز را با 39 بازی به دست آورد که حالا مربی فعلی برای رسیدن به آن به پیروزی امشب نیاز دارد.

گلادباخ حریف آسانی نیست

هانسی فلیک هدایت بایرن را در 3 نوامبر 2019 تصاحب کرد و پس از 31 بُرد، 4 تساوی و تنها 3 باخت 97 امتیاز جمع کرده است، اما یکی از آنها دقیقاً فصل گذشته در همان ورزشگاه امروز بود، بوروسیا پارک و در مقابل رقیبی به نام گلادباخ که با دبل رامی بنسبایینی الجزایری 2-1 به سود میزبان خاتمه یافت.

پس از آن شکست، بایرن با یک وقفه به دلیل همه گیری کروناویروس، با 19 پیروزی و تنها یک تساوی که منجر به کسب عنوان قهرمانی شد، روند پرباری را طی کرد و سپس  جام حذفی (DFB Pokal) و لیگ قهرمانان را به دست آورد.

در این فصل قهرمان آلمان و اروپا فقط در برابر هوفن‌هایم با حساب 4-1 باخت که این دیدار در هفته دوم رقابت‌ها انجام شد.

دیروز فلیک از بازیکنان خود خواست تا از همان دقیقه اول تمرکز کنند: "ما باید از ابتدا نگرش، پویایی و شدت متفاوتی داشته باشیم، نه از دقیقه 48 یا 49."

View this post on Instagram

A post shared by Bundesliga (@bundesliga)

لایپزیگ، در انتظار لغزش احتمالی باواریایی‌ها

مونشن گلادباخ تیمی است که بهترین رکورد در برابر بایرن از سال 2014 را دارد.(5 پیروزی و 2 تساوی در 12 بازی گذشته در بوندسلیگا).

تیم لایپزیگ دومین فعلا در 2 امتیازی صدرنشین جدول قراردارد.

این تیم فردا شب میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود که نتیجه آن دیدار برای لایپزیگ و دورتموند مهم تلقی می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала