Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا اجازه داد؛ زیدان به وظیفه برمی‌گردد

© REUTERS / Juan MedinaZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لالیگا به زین الدین زیدان اجازده داده تا تا با رئال مادرید سفر کند و روز شنبه تیم‌اش را همراهی نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ سازمان لالیگا به زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید چراغ سبز نشان داده که علی‌رغم این‌که با یک فرد مبتلا به کوید 19 در تماس بوده اما می‌تواند تیم‌اش را در سفر به پامپلونا همراهی کند.

لالیگا به سرمربی مادرید اجازه داده پس از جدا شدن از این تیم حالا می‌تواند دوباره به فعالیت‌های تیم‌اش برگردد. این مربی فرانسوی هم در تست آنتی‌ژن که صبح دیروز انجام شد و هم در تست PCR که پنجشنبه شب توسط باشگاه تأیید گردید، تست منفی داد.

رئال مادرید پس از اطلاع از نتایج هر دو آزمایش، گزارش پزشکی را به لالیگا ارسال کرد و در آن جزئیات وضعیت را شرح داد تا مطابق با پروتکل، به زیدان اجازه دهد فردا مقابل اوساسونا در السدار حضور داشته باشد. لالیگا سند ارسال شده توسط مادرید را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و در مورد شک و تردید مربی برای سفر سوالی نکرد.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان
اولین تست زیدان منفی است

زیدان به تمرین بر می‌گردد

زیدان آخرین تمرین مادرید را قبل از بازی مقابل اوساسونا بعد از ظهر امروز جمعه در والدبباس هدایت می‌کند. قبل از جلسه، مربی فرانسوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی نیز حاضر خواهد شد.

علی‌رغم این واقعیت که مادرید معمولاً هنگام شب بازی می‌کند، این باشگاه تصمیم گرفته است سفرش را به ناوارا به امروز منتقل کند تا از درگیری با بدتر شدن شرایط آب و هوایی به دلیل طوفان جلوگیری کند. پیش بینی AEMET در اسپانیا حاکی از آن است که هشدار نارنجی در سراسر این منطقه وجود دارد و در پامپلونا در تمام روز برف خواهد بارید و انتظار می‌رود تا بیش از هفت سانتی متر برف نماید و دمای پیش بینی شده در زمان بازی منهای یک درجه خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала