Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشارۀ ستاره لیورپول به بارسا؛ هالندی با شرایط فعلی با سرخ‌ها تمدید نمی‌کند

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه اسکای اسپورت ادعا می‌کند که مذاکرات لیورپول و جورجینیو واینالدوم برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده و این هافبک هلندی خواهان انتقال به بارسا است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تابستان گذشته به درخواست رونالد کومان برای برای جذب جورجینیو واینالدوم اقدام کرد اما شرایط مالی و عدم توافق لیورپول مانع این انتقال شد و بازیکن هالندی در آنفیلد ماند.

Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
سکوت کلوپ در مورد واینالدوم شکسته شد

واینالدوم بازیکنی است که کومان در زمان هدایت تیم ملی هالند از او به عنوان یک ستون برای تیمش استفاده می‌کرد و علاقه فراوانی هم به او دارد.

 واینالدوم بازیکنی پرانرژی است که می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند، به همین دلیل بارسا هنوز از جذب او منصرف نشده و در کنار اریک گارسیا و ممفیس دپای، او نیز در فهرست خریدهای باشگاه هنوز حضور دارد.

لیورپول اما تلاش دارد با شرایط فعلی با این بازیکن قرارداد جدید امضأ کند و مانع جدایی او شود زیرا قرارداد فعلی او در پایان فصل تمام می‌شود و این بازیکن آزاد است تا با هر باشگاهی که خواسته باشد، مذاکره کند.

واینالدوم اما مخالف تمدید قرارداد با شرایط فعلی است و دستمزدش را بسیار ناچیز می‌داند. هالندی در حال حاضر 75 هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کند و خواهان افزایش دستمزدش شده زیرا معتقد است که با این دستمزد زندگی او تغییر چندانی نخواهد کرد.

به این ترتیب مذاکرات دو طرف به بن‌بست خورده و رسانه‌های هالندی از تمایل جینی برای پیوستن به بارسلونا خبر داده اند و مدعی اند که این بازیکن به مدیران بارسلونا اشاره دارد تا پیشنهاد ارائه کنند.

این در حالی‌ست  که شرایط مالی بارسلونا چندان خوب نیست و ممکن نیست این باشگاه دستمزد هنگفت به این بازیکن پرداخت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала