Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لغو دیدار تاتنهام – استون‌ویلا به دلیل ویروس کرونا؛ شاگردان مورینیو به مصاف فولام خواهند رفت

© Photo / Facebook/Tottenham HotspurΠανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ
Πανηγυρικό στιγμιότυπο των παικτών της Τότεναμ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار تاتنهام برابر استون ویلا به دلیل شیوع ویروس کرونا در میان شاگردان دین اسمیت لغو شد و شاگردان مورینیو دیدار عقب افتاده در برابر فولام را چهارشنبه شب انجام خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر بیشتر بازیکنان استون ویلا و سرمربی این تیم به ویروس کرونا مبتلأ شده بودند و این تیم در دیدار برابر لیورپول در دور سوم جام حذفی با تیم جوانان به میدان رفته بودند.

با وجود وضعیت بحرانی استون‌ویلا، شاگردان دین‌ اسمیت قرار بود چهارشنبه شب به مصاف تاتنهام بروند اما این دیدار به دلیل ابتلأ بازیکنان تیم اصلی و سرمربی به ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

باشگاه تاتنهام با انتشار بیانیۀ لغو دیدار شان برابر استون‌ویلا را تایید کرد و مدعی شد که آن‌ها دیدار عقب افتاده برابر فولام را برگزار خواهند کرد.

در بیانیۀ این باشگاه آمده است:" باشگاه تاتنهام اعلام می‌کند که دیدار بعدی این تیم برابر استون ویلا که قرار بود روز چهارشنبه سیزدهم جنوری برگزار شود، لغو شده است. دیدار لغو شده قبلی ما برابر فولام که قرار بود در 30 دسامبر 2020 برگزار شود، به جای دیدار برابر استون ویلا برگزار خواهد شد. لیگ برتر پس از درخواست برای لغو بازی توسط استون ویلا به دلیل تعداد زیاد بازیکنان و مربیان این تیم که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و آزمایش آن‌ها مثبت اعلام شده یا در حال حاضر در قرنطینه حضور دارند این تصمیم را به باشگاه تاتنهام اعلام کرده است. همه اعضای باشگاه تاتنهام بهترین‌ها را‌ برای تمامی بازیکنان و اعضای استون ویلا آرزو دارند که در حال حاضر با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند. امیدواریم که هرچه زودتر روند بهبود را طی کنند. اطلاعات جدید درباره تاریخ و نحوه برگزاری دیدار ما برابر استون ویلا بعداً اعلام خواهد شد".

این در حالی‌ست نوع جدید ویروس کرونا، در کشور انگلیس به صورت گسترده شیوع پیدا کرده و چنین بازی تا حالا لغو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала