Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد عامل اصلی عدم پیشرفت ستاره برازیلی رئال مادرید

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازگشت هازارد به ترکیب اصلی رئال مادرید، مانع رشد و پیشرفت وینیسسیوس خواهد شد و این بازیکن برازیلی فرصت کمتری به برای حضور در میادین به دست خواهد آورد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور در آغاز فصل 2018-2019، به رئال مادرید پیوست و درخشش بسیاری خوبی برای کهکشانی‌ها در نخستین فصل حضور خود داشت.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان
صبر رئالی‌ها تمام شد؛ فشار بی‌سابقه مادریدی‌ها بر هازارد

رئال در تابستان سال 2019، هازارد را از چلسی به خدمت گرفت و وینیسیوس جوان به حاشیه رفت تا فرصت حضور در ترکیب ثابت را کمتر به دست آورد.

مصدومیت‌ها و غیبت طولانی مدت هازارد سبب شد وینیسیوس بار دیگر خودش را ثابت کند و در نبود این بازیکن بلجیمی در در سمت چپ خط حمله رئال مادرید بدرخشد.

زین الدین زیدان با حضور هازارد، تمایل دارد که از ونگر بلجیمی و مارکو آسنسیو در دو طرف کریم بنزما در خط حمله استفاده کند و وینیسیوس نیز نیمکت نشین باشد.

این موضوع سبب خواهد شد که مهاجم جوان رئال مادرید که در حال پیشرفت است، فرصت بازی کمتری پیدا کند و زمینه رشد از او گرفته شود.

وینیسیوس در 5 بازی اخیر رئال مادرید فقط در سه بازی به میدان رفته که 12 دقیقه مقابل گرانادا، 5 دقیقه برابر الچه و 5 دقیقه مقابل سلتاویگو. در بازی برابر اوساسونا و ایبار وینیسیوس  اصلاً بازی نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала