Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ثبت نخستین رکورد مثبت سرمربی بارسا؛ کومان به رکورد ویلانوا رسید

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان از زمان به عهده گرفتن هدایت بارسلونا، برای نخستین‌بار موفق به ثبت رکورد مثبت شد و به یکی از رکوردهای تیتو ویلانوا رسید.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان در آغاز فصل هدایت بارسلونا را به عهده گرفت تا این تیم را از بحران خارج سازد اما در اول راه چندان موفق نبود و انتقادهای بیشماری از این سرمربی هالندی صورت گرفت.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
کومان پس از پیروزی برابر گرانادا: بارسا به مسی نیاز دارد

اما کومان به راه خودش ادامه داد و این روزها بارسا را به جایگاه بهتری در جدول رسانده و بلوگرانا زیر نظر این مربی روند رو به رشد خود را به خوبی طی می‌کند.

کومان که قبل از این رکوردهای منفی را از خود به جا گذاشته بود، برای نخستین‌بار موفق شد رکورد مثبت از خودش به ثبت برساند و به یکی از رکوردهای تیتو ویلانوای فقید برابری کرد.

طبق گزارش رسانه‌های کاتالونیایی، بارسلونا زیر نظر کومان، در 4 بازی خارج از خانه برنده شده و این رکورد مثبتی برای سرمربی کاتالان‌ها محسوب می‌شود.

در حقیقت رونالد کومان در 12 بازی خارج از خانه موفق به کسب 8 برد شده و این بهترین رکورد مربی بارسا از زمان تیتو ویلانوا فقید است.

 تیم کومان در سه بازی بعدی هم باید در خارج از خانه بازی کند  که دو بازی آن در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا است و باید به مصاف رئال سوسیداد و در صورت رسیدن به فینال، با برنده دیدار رئال مادرید و بیلبائو برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала